וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס העיד: "בשום שלב היא לא אמרה שהיא רוצה לעצור"

הכדורגלן הברזילאי שמואשם באונס אמר ביום האחרון של המשפט, למעלה משנה אחרי שנעצר: "נהנינו ביחד, לא מנעתי ממנה לצאת מהשירותים"

משפטו של כדורגלן העבר הברזילאי דני אלבס, ברצלונה/רויטרס

דני אלבס, לשעבר כדורגלן ברצלונה ונבחרת ברזיל, התייצב הערב (רביעי) בבית המשפט בברצלונה ליום האחרון של המשפט שמתנהל נגדו - כשנה אחרי שנעצר בחשד שאנס אישה במועדון לילה בעיר.

אלבס בן ה-40 יושב מאחורי סורג ובריח מאז שנעצר לפני יותר משנה, בליל ה-31 בדצמבר 2022, אבל גם היום בעדותו בבית המשפט עמד על כך שהוא מכחיש בתוקף את המיוחס. הוא מאשר שאכן היו יחסי מין ביניהם, אבל הודף כל ניסיון להאשים אותו באונס. התביעה דרשה לפני המשפט תשע שנות מאסר אם יורשע, בעוד עורכי דינה של המאשימה דורשים שייאסר ל-12 שנה.

אלבס יכול היה לבחור אם להעיד במשפט, ובחר שכן. בתחילת היום העידו מומחים לזיהוי פלילי כי באיבר המין של הקורבן לא הייתה פגיעה, אבל גם הוסיפו כי הם לא שוללים שיחסי המין התקיימו ללא הסכמתה: "אנחנו לא יכולים לומר שלא הייתה תקיפה מינית", הצהירו.

נציגיו המשפטיים של אלבס ניסו לטעון בשל כך שהראיות שנאספו לא מספיקות כדי להרשיע אותו, בוודאי אם נשללה פגיעה: "יש פערים בין הסיפורים ובין ההאשמות".

דני אלבס, כדורגלן ברזילאי בבית המשפט. רויטרס
דני אלבס בבית המשפט בברצלונה. מכחיש בתוקף את ההאשמות נגדו/רויטרס

בדיון היום היה עיסוק נרחב באשר לצריכת האלכוהול מצד הברזילאי, בטענה שאם מדובר בנסיבות מקלות, יידרשו עונש של בין 6 ל-9 שנים. "בשלב מסוים בסרטון נראה שהוא נפל, אז רואים שהיכולות שלו נפגעו", נאמר ולכך הוסיפו עדים מטעם אלבס: "הוא לא רגיל לשתות אלכוהול. אין לו בעיה עם אלכוהול, אבל אנחנו סבורים שהכמות שצרך פגעה בו ביכולות שלו, גם מבחינה קוגניטיבית".

לאחר מכן הוקרנו בבית המשפט קטעים מתוך המועדון באותו הלילה ואז עלה דני אלבס להעיד - בידיעה שעדותו הגורלית עשויה להכריע את גורל המשפט. "הגעתי הביתה אחרי המסיבה ונרדמתי. שתיתי יותר מדי, אשתי כבר ישנה ונרדמתי במיטה", אמר תחילה, בניסיון נוסף להבהיר שהוא היה שיכור כלוט ומכאן שמדובר בנסיבה שיכולה להקל בהחלטה על עונשו - אם אכן לא היה מודע למעשיו.

"למחרת עדכנו אותי על התלונה ופרצתי בבכי", המשיך אלבס, "הייתי גמור. כל החוזים שהיו לי בוטלו, פומאס (הקבוצה לה היה שייך) זרקה אותי ונשארתי עם 50 אלף יורו". התובעת אליזבת' חימנס אמרה לאלבס שעדות הקורבן ביום שני הייתה אמינה והבהירה: "יכול להיות שיש פרטים שהיא לא מסרה, אבל הם לא כאלה שפוגעים בדני אלבס ולסיפור שלה יש אינדיקציות וראיות חזקות". הקורבן סיפרה בעדותה כי "זו הייתה זירת טרור" והודתה ש"ניגשתי למקום מרצון, אבל לא ידעתי שזה חדר שירותים".

בהמשך לזה, ציינה התובעת שאין עדות לכך שדני אלבס שתה ארבעה בקבוקים כפי שנטען והוא נשאל על כך שהוא וחברו בתוך מספר דקות מרגע שהתרחש האירוע שילמו ועזבו את המועדון: "עזבת מהר מאוד כי הכל היה בהסכמה?". על כך אמר הכדורגלן: "שתיתי בקבוק או שניים של יין ובקבוק וויסקי. ניגשו אלינו שתי נשים ורקדנו יחד. אז הצטרפה בחורה נוספת שהתחילה לרקוד קרוב יותר אליי. נהנינו ביחד וכאשר הדברים התחממו, התחלתי לגעת בה באיברים הפרטיים. הלכתי לשירותים וחשבתי שהיא לא תבוא, חשבתי שהיא לא תרצה והיא ביצעה בי מין אוראלי. אחר כך היא התיישבה עליי ולרגע לא מנעתי ממנה לצאת. בחיים לא. פשוט שנינו נהנינו והיא לא אמרה לי שום דבר על כך שהיא רוצה לעצור".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
משפט דני אלבס. DAVID ZORRAKINO/POOL/AFP, GettyImages
"לא אמרה לי שהיא רוצה לעצור". דני אלבס/GettyImages, DAVID ZORRAKINO/POOL/AFP

כזכור, לפני שהוגש נגד דני אלבס כתב אישום, עורכי דינו ניסו ללא הצלחה להכפיש את עדות המאשימה. אלבס שינה את קו ההגנה שלו כמה פעמים. בתחילה הוא הכחיש שאי פעם ראה את האישה. עם מעצרו הכחיש כל מגע מיני עמה. שלושה חודשים אחרי הודה במגע מיני שלדבריו היה בהסכמה. הוא אמר שהוא ניסה להציל את נישואיו בכך שלא הודה בתחילה.

היום (שלישי) אמור להיות עוד יום חשוב במשפט, כשיעד חבר של אלבס שהיה עמו בלילה במועדון, כמו גם שלושה עובדים מהמועדון. כאמור, ביום רביעי תהיה עדותו של אלבס.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully