וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון ייעדר בין שבועיים לשלושה בעקבות הפגיעה בקרסול

7.2.2024 / 20:24

קשר מכבי תל אביב נפגע במשחק נגד מכבי חיפה ולא יעמוד לרשות קין בתקופה הקרובה. וגם: הקנסות שספגו הצהובים בבית הדין בעקבות המטבע שפגע בשרי, אבוקות וקריאות גזעניות

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

דן ביטון ייעדר בין שבועיים לשלושה בעקבות פגיעת הקרסול שלו מהמשחק מול מכבי חיפה. ביטון נפצע מתיקול של קני סייף וכתוצאה ממנו נקע את הקרסול ומתח את הרצועה. היום לא התאמנה הקבוצה כך שביטון יתחיל ממחר טיפולים בדומה למה שעבר אנריק סבוריט שנמצא כבר בתהליך החלמה.

מחר באימון ייקח חלק לראשונה הנרי אדו אחרי שהצטרף לקבוצה ועל פי האימון יחליט רובי קין, עד כמה הוא נותן לו קרדיט כבר בשבת מול בני סכנין.

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב לצד צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
שרי בגמר הטוטו. הצהובים ניצלו מעונש קשה במקרה השכלת המטבע/דני מרון

ועוד במכבי תל אביב: יממה אחרי שנענשה בהפחתת נקודה בפועל בעקבות הזיקוק שנורה בדרבי התל אביבי אל עבר כר הדשא וכמעט פגע בבלם הקבוצה דירק לוקסן, היום נמנעה מהפעלת עונש על תנאי שעומד נגדה, אולם ספגה מספר קנסות בעקבות אירועי המשחקים האחרונים - ובמוקד השלכת המטבע לעברו שלד צ'ארון שרי בגביע הטוטו.

כזכור, אחרי הניצחון על מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו לפני שבועיים, מיציע אוהדי מכבי תל אביב הושלך מטבע שפגע בקשר מכבי חיפה באותם ימים. עו"ד יעל מרגלית, שייצגה את המועדון בבית הדין, טענה בדיון: "חברת האבטחה שלנו עבדה קשה ולא הצליחה לתפוס את זורק המטבע. ראינו שהמטבע ניתז מהסככה וממנה אליו, ולא כוון אליו. לא היה נזק גוף, אבל אני לא מכחישה את האירוע".

הדיין עו"ד גיורא לנדאו קבע שמכבי תל אביב תיקנס ב-5,000 שקלים בלבד על אירוע זה. "אין מחלוקת עובדתית בדבר קרות האירוע ועל כן אני מרשיע את הנאשמת בעבירה של פגיעה על ידי אוהדים. נציגת הנאשמת התעלמה מהקונוטציה המיוחדת של השלכת מטבע על שחקן, המהווה עלבון מיוחד ואני גוזר על הנאשמת קנס בסך 5,000 שקל".

עם זאת, מכבי תל אביב נקנסה בסכום גבוה יותר של 15,000 שקלים בעקבות שירים גזעניים ששרו אוהדיה. הדיין לא הפעיל את העונש על תנאי שעומד כנגד המועדון, אך השית קנס משמעותי בשל העובדה שזו הרשעה שניה של הקבוצה בעונה בעבירת קריאות גזעניות". בנוסף לכך נקנסה מכבי תל אביב ב-6,000 שקל בגין הדלקת אבוקות במשחק נגד הפועל ירושלים, בסך הכל סך הקנסות עמד על 26 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully