וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב סופסל: 9 נק' ו-8 ריב' לאבדיה, וושינגטון הפסידה לקליבלנד

הישראלי התקשה בצד ההתקפי עם 3 מ-10 מהשדה וקיבל 20 דקות בלבד, הוויזארדס נתנו פייט במשך שלושה רבעים אבל נכנעו 114:106 לקבוצה הלוהטת של המזרח. דונובן מיטשל כיכב עם 40 נקודות, והכריע את המשחק ברבע הרביעי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

זה היה צפוי, אולי ידוע מראש, אבל וושינגטון נחלה הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד רביעי ברציפות, אחרי שנכנעה 114:106 בביתה לקליבלנד, אחת הקבוצות הכי חמות ב-NBA, ואחת הטובות במזרח.

הוויזארדס נתנו פייט במשך שלושה רבעים, אבל דונובן מיטשל התעלה ברגע הנכון, סיים משחק של 40 נקודות ודאג לסדר לקאבס הלוהטים ניצחון שביעי ברציפות ו-15 ב-17 המשחקים האחרונים, שביסס אותם במקום השני במזרח עם מאזן 16:33. וושינגטון מנגד ירדה למאזן 41:9.

מבחינתו של דני אבדיה זה היה ערב פושר ומעט מאכזב. הפורוורד הישראלי אמנם פתח בחמישייה, אבל הסתפק ב-9 נקודות (פעם שנייה בלבד בתשעה משחקים עם מספר חד ספרתי), כשהוא מסיים עם 3 מ-10 בלבד מהשדה, 1 מ-3 מחוץ לקשת ו-2 מ-4 מהעונשין. אבדיה תרם גם 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם שני איבודים, והוגבל ל-20 דקות בלבד, כשהוא שוב מסופסל לאורך כל הרבע האחרון, ולא בפעם הראשונה העונה.

הפעם הספסול נראה מעט תמוה לאור העובדה שג'ורדן פול סבל מיום התקפי איום ונורא, לא קלע במשחק לראשונה מאז הצטרף לוויזארדס ולראשונה מאז עונתו השנייה ב-NBA, ובכל זאת קיבל קרדיט וגב מהמאמן בריאן קיף ברבע הרביעי.

דונובן מיטשל, קליבלנד קאבלירס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
אחד סופסל באופן תמוה ברבע האחרון, השני הכריע באותן דקות את המשחק. אבדיה שומר על דונובן מיטשל/רויטרס

הוויזארדס פתחו את המשחק לא רע בכלל, ונשארו הכי צמודים שיש בשני הרבעים הראשונים. אבדיה הזין את קייל קוזמה, המצטיין בשורות וושינגטון במשחק, לשלושה סלים בחצי הראשון, ויחד עם תרומה של קורי קיספרט מהספסל המארחת ירדה להפסקה בשוויון. וושינגטון לא נבהלה מריצת 0:7 של הקאבס בפתיחתו של הרבע השלישי והשיבה בריצת 4:12 משלה, אבל אז הרבע האחרון הגיע, ודונובן מיטשל השתלט על המשחק. 14 נקודות שלו ברבע הרביעי סחפו את הקאבס לריצה נוספת, ממנה למארחת כבר לא הייתה תשובה.

מלבד מיטשל שנוסף על 40 הנקודות שלו תרם גם 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קליבלנד קיבלה גם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים מאוון מובלי. קוזמה הוליך את רשימת הקלעים של המפסידה עם 28 נקודות, קיספרט הוסיף 23 ו-7 ריבאונדים וטיוס ג'ונס 15 ו-8 אסיסטים.

וושינגטון תתארח בלילה שבין שישי לשבת אצל הקבוצה הטובה בליגה עם האולם הכי ביתי ב-NBA, בוסטון סלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully