וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוריצה גולמאץ חתם בהפועל אילת ויגיע לישראל בימים הקרובים

הסלובני, שבעברו שיחק בין השאר בהפועל ירושלים, יחזור ארצה בתור המאמן החדש של נועלת הטבלה בליגת העל

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

חוזר לישראל: המאמן הסלובני יוריצה גולמאץ חתם היום (רביעי) כמאמנה החדש של הפועל אילת, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. גולמאץ היה במו"מ עם הקבוצה בימים האחרונים, אחרי שהפועל אילת כבר הגיעה להבנות עם סטפנוס דדאס בשבוע שעבר, אלא שאז היווני לקח צעד אחורה והודיע שלא יגיע. הוא יגיע לישראל בימים הקרובים.

כידוע, מסימיליאנו מנטי עזב את הפועל אילת לטובת משרת עוזר המאמן בז'לגיריס לפני כשלושה שבועות ותחילה חיפשה אילת מאמן שעומד בתנאים של משרד הספורט, אלא שעם ההחלטה החדשה שקריטריונים אלה מלפני שנתיים אינם תקפים עןד, נבחר גולמאץ למאמן החדש והיום העסקה הושלמה.

יוריצה גולמאץ, מאמן הפועל אילת. הפועל אילת, אתר רשמי
מגיע לאילת. גולמאץ/אתר רשמי, הפועל אילת

גולמאץ פרש מכדורסל לפני עשור, בתום קריירה ארוכה שבמהלכה שיחק בין היתר בהפועל ירושלים, אפס פילזן, אולימפיה לובליאנה, ציבונה זאגרב, וירטוס רומא, אלבה ברלין ופנאתינייקוס. עם ירושלים הוא זכה בגביע המדינה, והיה רחוק 2.2 שניות מאליפות היסטורית בישראל. את פרק האימון החל כעוזר בציבונה, והיה גם על הספסל בנבחרת גאורגיה, וברשימת התארים שלו כלולים שלוש אליפויות וארבעה גביעים בסלובניה עם פרימורסקה וצדביטה.

בלובליאנה הוא שיתף פעולה עם שחקן העבר האגדי סאני בצ'ירוביץ' (כיום מנהל פאו), אבל הפרויקט השאפתני להחזרת המועדון לקדמת הבמה האירופית נחל כישלון חרוץ. למרות הגעה לרבע גמר היורוקאפ ב-2022, אשתקד נקלעה הקבוצה לתחתית המפעל - והמאמן הסלובני סיים את דרכו כשהיא מדורגת אחרונה במאזן 12:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully