וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא אסיסטים וטריפל דאבל למקינטייר, ניצחון משוגע לבאיירן מינכן

כוכב הבאסקים הדהים עם 20 אסיסטים בניצחון הקל של באסקוניה על וילרבאן (11 לנועם יעקב), שלשת ניצחון לפרנסיסקו הנחילה הפסד לפרטיזן, שמשרת את מכבי תל אביב. הפסד מפתיע לריאל מדריד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול אנאדולו אפס, ארבעה משחקים נוספים נערכו היום (חמישי) בפתיחת המחזור ה-26 ביורוליג. נועם יעקב קלע 9 נקודות במשחק שבו קודי מילר מקינטייר חילק לא פחות מ-20 אסיסטים ושבר את שיא היורוליג בניצחון על וילרבאן. ריאל מדריד כמעט חזרה מפיגור 21, אבל הפסידה במילאנו. אחרי ההפסד של הצהובים לאנאדולו, באיירן מינכן ניצחה את פרטיזן בלגרד מסל דרמטי של פרנסיסקו ועזרה לקבוצה של קטש. אולימפיאקוס הביסה בחוץ את ולנסיה.

מילאנו - ריאל מדריד 76:81

מוליכת הטבלה קיבלה בחזרה את וולטר טבארס וסרחיו יוי והגיעה לאיטליה בסגל מלא, אבל זה לא ממש הרשים את מילאנו שהתפוצצה על אלופת אירופה עם מחצית ראשונה מהממת בכיכובים של שילדס ומירוטיץ' והובילה כבר ב-21 הפרש בשיא. אלא שריאל, כמו ריאל. נגסה בהפרש ברבע השלישי וברבע הרביעי כבר חזרה מקבר כשסל של יוי ונקודת עונשין של יאבוסלה צימקו ל-71:69 בלבד כשנותרו קצת יותר מארבע דקות לסיום. אלא שמירוטיץ' הגיב עם שלשה קריטית. מוסא שוב החזיר את ריאל לפיגור של 79:76 בלבד, אבל יוי החטיא שלשה שהיתה יכולה לכפות שוויון. שילדס קלע מהקו מנגד והעניק ניצחון קשה לקבוצה האיטלקית המאכזבת. שילדס ומירוטיץ' קלעו 50 נקודות ביחד, כשהדני מוביל עם 27 נקודות וארבע שלשות. מירוטיץ' תרם 23 למילאנו שהראתה כמה פוטנציאל יש לה וכמה העונה הזו מאכזבת עבורה. מוסא הוביל מנגד עם 12 בלבד, קמפאסו תרם 8 ו-7 אסיסטים.

שחקן וילרבאן  נועם יעקב מול שחקן באסקוניה קודי מילר מקינטייר. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
עשה היסטוריה. קודי מילר מקינטייר במאבק עם נועם יעקב/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

פרטיזן בלגרד - באיירן מינכן 79:78

אחרי שני הפסדי חוץ, הסרבים חזרו הביתה ונחלו הפסד דרמטי במשחק שהגיבור הגדול שלו היה סילביאן פרנסיסקו. הקבוצה של לאסו רדפה כמעט לאורך כל המשחק הזה. איבקה המצוין צימק ל-76:74 מהקו כשנותרה דקה לסיום, אבל פרנק קמינסקי נותר חופשי וקלע. באיירן יצאה להתקפה קריטית והלכה על פרנסיסקו שחדר לסל וסחט עבירה. הוא עמד בלחץ וקלע פעמיים מהקו וביתרון של 76:78 פאנטר זרק שלשה קשה והחטיא. לבאיירן נותרו 16 שניות להשוות, אבל פרנסיסקו עשה שני צעדים לאחור וצלף שלשה אדירה שהעניקה לבאיירן ניצחון משוגע. לפרטיזן נותרה שנייה לעשות קסם, אבל פאנטר שוב החטיא שלשה ממצב די נוח. משמעות ההפסד הזה של פרטיזן היא שהסרבים לא הצליחו להשתוות לצהובים בקרב על המקום העשירי החשוב שמקנה כרטיס אחרון לפליי אין. פרנסיסקו גם הוביל את באיירן עם 20 נקודות ב-19 דקות בלבד, סרג' איבקה המשיך את העונה הנהדרת שלו עם 14. מנגד, פאנטר הוביל כרגיל עם 22, אבל החטיא את הזריקה הכי חשובה במשחק.

ולנסיה - אולימפיאקוס 78:65

11 מתוך 15 המשחקים האחרונים הסתיימו בניצחון לקבוצת החוץ, שניצחה גם הפעם. היוונים עלו למאזן 0:8 בוולנסיה עם תצוגת תכלית הגנתית כשהיא לא מאפשרת למארחים לעבור את ה-20 נקודות באף רבע והתפוצצות הגיעה ברבע השלישי בו ולנסיה קלע 9 בלבד. אייזאה קנאן, שלא קלע בניצחון על באיירן מינכן, חזר לככב עם 16 לאורחים. מוזס רייט הסנטר החדש תרם 10 נקודות ומוסטפה פאל חזר מהפציעה עם משחק פושר של 5 נקודות. סמי אוג'לייה בלט הרבה מעל כולם אצל המארחים עם 19, אבל כשכריס ג'ונס הכוכב שלך נעצר על 2 נקודות ב-24 דקות, קשה מאוד לנצח קבוצה כמו אולימפיאקוס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס מול שחקן מילאנו יוהאנס פויגטמן. Roberto Finizio, GettyImages
חזר לפרקט, אבל לא כל כך עזר לקבוצה שלו. טבארס הערב/GettyImages, Roberto Finizio

באסקוניה - וילרבאן 80:94

נועם יעקב רשם את משחקו הטוב ביותר ביורוליג במדי וילרבאן עם תשע נקודות כבר במחצית הראשונה מתוך 11 בסך הכול. אלא שעם כל הכבוד ליעקב, ויש כבוד, המשחק הזה ייזכר בזכות המשחק ההיסטורי שרשם קודי מילר מקינטייר. הגארד של באסקוניה שבר את שיא היורוליג של קמפאסו ויוביץ' עם לא פחות מ-20 אסיסטים ונקודות עונשין שלו קצת יותר מדקה לסיום השלימו עבורו טריפל דאבל כשהוא מוסיף גם 11 נקודות ו-11 ריבאונדים (!) לפני שהוחלף וזכה לתשואות רמות מהקהל בויטוריה. זה היה טריפל דאבל רביעי בעידן היורוליג ניקולה וויצ'יץ' עשה זאת במדי מכבי תל אביב ב-2006 וב-2007, ניק קלאתיס ב-2019 בפנאתינייקוס. שבוע אחרי שחגג על מכבי תל אביב, מרכוס הווארד הוביל שוב את המקומיים עם 18 נקודות. מונקה וקוסטלו הוסיפו 14 כל אחד לבאסקוניה, שסיבכה עוד יותר את מכבי תל אביב. ג'ופרי לאוברה הוביל עם 16 את הצרפתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully