וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין הרווי חתם בחולון: "תגובה מהירה לפציעת ג'סטין סמית'"

7.2.2024 / 15:53

הפורוורד, שזכה עם בולוניה ביורוקאפ, הגיע מרג'יו אמיליה בחוזה עד תום העונה. עמית שרף: "שחקן בפרופיל גבוה, בטוח שיתחבר במהרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

חיזוק לקו הקדמי של הפועל חולון. הסגולים הודיעו היום (רביעי) על החתמתו של קווין הרווי, שמגיע בחוזה עד לסיום העונה. הפאוור פורוורד בן ה-27 מגיע מרג'יו אמיליה האיטלקית שבשורותיה העמיד ממוצעים של 15.7 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ב-25 דקות למשחק. חולון תהיה תחנתו הרביעית באירופה, כשבעבר שיחק גם בלוקומוטיב קובאן הרוסית ובווירטוס בולוניה האיטלקית, שאיתה זכה ביורוקאפ. הרווי, בוגר מכללת טקסס ארלינגטון, נבחר במקום ה-57 בדראפט 2018 אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שבמדיה ערך תשע הופעות.

הרווי אמור למלא את החלל שהותיר ג'סטין סמית', כוכב הקבוצה שקרע את שריר הירך האחורי וייעדר מספר שבועות. בנוסף אליו חולון נאלצת להסתדר גם בלי דיאנדרה ברנס מהקו האחורי, שנפצע גם הוא.

המאמן עמית שרף התייחס להחתמה: "שמח שהצלחנו להחתים שחקן בפרופיל גבוה בדמותו של קווין הרווי. קווין ישחק בשתי עמדות הפנים, ייתן לנו גם קליעה ויצירה וגם יכולת סיום בצבע. מדובר בשחקן עם אנרגיות מדהימות, ששיחק בקבוצות איכותיות, עם ניסיון ויכולת מוכחת ביורוקאפ ואני בטוח שיתחבר במהרה לקבוצה ולקהל. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות להנהלת המועדון שהגיבה במהירות לפציעה של ג'סטין ואיפשרה להחתים שחקן בסדר גודל של קווין".

קווין הרווי, לשעבר שחקן וירטוס בולוניה. Emmanuele Ciancaglini/CPS Images, GettyImages
אלוף יורוקאפ לשעבר. הרווי במדי בולוניה/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini/CPS Images

הסגולים הפסידו אתמול לפרומתיאס היוונית בשלב הטופ 16 של ליגת האלופות, ואחרי שלושה מחזורים מתוך שישה הם מדורגים במקום השלישי שמוביל להדחה. בבית נמצאות גם מורסיה המושלמת וא.א.ק אתונה שטרם ניצחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully