וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאוסון וארצי בלטו, אבל הפועל חולון נכנעה 74:65 לפרומיתאס

השניים קלעו 18 נקודות, החבורה של שרף התקשתה ללא סמית' ובסגל קצר נכנעה בהונגריה ליוונים, ירדה למאזן 2:1 בטופ 16 בליגת האלופות בכדורסל

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל חולון חזרה מהניצחון הגדול על א.א.ק אתונה היישר למשחק דרמטי בשבת נגד מכבי תל אביב, בו נכנעה בביתה לאלופה. הערב (שלישי) היא אירחה במגרשה הביתי בהונגריה את פרומיתאס היוונית בתקווה להעלות למאזן חיובי בשלב הטופ 16 בליגת האלופות בכדורסל, אבל התקשתה ללא ג'סטין סמית' הפצוע ולמרות קאמבק מאוחר בדקות הסיום, נכנעה בסופו של דבר 74:65 וירדה למאזן 2:1.

שון דאוסון לקח אחריות בהיעדרו של הכוכב וסיפק 18 נקודות ובדו ספרתי קלע גם נתנאל ארצי שסיים עם 18 גם כן והוסיף 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות, אבל הם היו שני היחידים שקלעו בספרות כפולות עבור חולון, שהתייצבה להתמודדות עם שמונה שחקני סגל בלבד ולמעשה הפסידה את ההתמודדות במחצית השניי. חולון קיבלה תרומה דלה מסי. ג'יי האריס (7 נק'), ודרו קרופורד והאנס ואנוויין (5 נק' כל אחד), ניב משגב (5 אסיסטים, יצא ב-5 עבירות ברבע האחרון), יותם חנוכי ודיאנדרה ברנס קלעו 4 כל אחד. את האורחים הוביל אנתוני קוואן ועם 18 נקודות ו-16 קלע האנטר הייל.

נתנאל ארצי, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
היכולת הטובה שלו לא הספיקה. נתנאל ארצי/אתר רשמי, fiba.com

לפני המשחק היה לשתי הקבוצות מאזן זהה במפעל, כך שכעת היוונים ב-1:2. את הבית מוליכה מורסיה הספרדית עם מאזן מושלם, כך שאחרונה מדורגת א.א.ק שהפסידה את שלושת משחקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully