וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון קנטור ותום ראובני ייצגו את ישראל בגלישת רוח בפריז 2024

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 11:55

בתום שנה של תחרויות מבחן, אישר הוועד המנהל של איגוד השייט את צמד הנציגים הישראלים בגלישת רוח בדגם IQ פויל באולימפיאדה: "בטוחים שהצוותים המקצועיים יכינו את אותם למשימה החשובה ביותר - זכייה במדליה אולימפית"

אורחת בהפתעה בתוכנית דריבל: שרון קנטור/עריכה: זיו שטיינר

שרון קנטור ותום ראובני הם שני הגולשים שייצגו את ישראל בגלישת רוח באולימפיאדת 2024 בפריז. קנטור (21) הדהימה עם זכייה מתוקה במדליית הזהב באליפות העולם בשבוע שעבר, בעוד ראובני (23), שהפסיד את הכרטיס ליואב כהן באוליפיאדת טוקיו 2020, סיים שמיני באליפות העולם האחרונה.

"בחירת הנציג והנציגה נעשתה לאחר בחירה ארוך, שנועד על מנת להביא לפריז את הנציגים בעלי הסיכוי הטוב ביותר לזכות במדליה אולימפית, וזאת על פי שקלול הישגהם בארבע תחרויות מטרה בשנה האחרונה - אליפות אירופה 2023, התחרות הקדם אולימפית ואליפויות העולם לשנים 2023 ו-2024", אמרו באיגוד השייט.

לאחר גמר המבחנים האולימפיים התכנסה אתמול הוועדה לבחירת הנציגים האולימפים, על מנת לקבל את המלצות שני המאמנים הלאומיים, שחר צוברי וגל פרידמן. בוועדה יושבים דני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי, שמשון ברוקמן ומוטי אמברם, חברי הוועדה המקצועית של איגוד השייט, אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של האיגוד ומעין דוידוביץ, גולשת אולימפית לשעבר. בעמדת משקיפה בוועדה דליה בושינסקי, היועצת המשפטית של האיגוד. הוועדה קיבלה את המלצות המאמנים והעבירה את המלצתה לוועד המנהל, שכאמור אישר היום את ההמלצה.

שרון קנטור עם מדליית זהב, אליפות העולם בגלישת רוח. איגוד השייט, אתר רשמי
אלופת העולם תהיה בפריז. קנטור/אתר רשמי, איגוד השייט
תום ראובני גלישת רוח. sailing energy, אתר רשמי
וגם תום ראובני/אתר רשמי, sailing energy

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "בחודשים האחרונים התקיימו תחרויות המבחנים האולימפיים לנבחרות הגלישה. אני מודה לחברי הועדה לבחירת הנציגים על עבודתם. הספורטאים שלנו הוכיחו בגרות שראויה להערכה וכיבדו אחד את השני וזה לא מובן מאליו. שרון ותום ניצחו את המבחנים והבחירה שלהם היא ראויה ביותר. נותרו לנו חמישה וחצי חודשים עד למשחקים האולימפיים ואני סמוך ובטוח שהצוותים המקצועיים יכינו את אותם למשימה החשובה ביותר - זכייה במדליה אולימפית".

אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט: "העבודה בנבחרות, אותה התחלנו כבר בקמפיין טוקיו, ממשיכה להוכיח את עצמה. אין ספק שלכל אחד מחברי וחברות הנבחרת יש חלק בהגעה של תום ושרון בכושר שיא לפריז והם יהוו גורם מפתח בהכנה לקראת הישג שיא במשחקים האולימפיים. בחודשים הקרובים יוחלט על הנציגים שלנו בדגמים נוספים ואני מקווה שיושגו קווטות בדגמים נוספים בתחרויות הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully