וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז גלישה טיפולי נייד למען נפגעי הטראומה ופוסט-טראומה

VOLVO ישראל ועמותת הגל שלי משיקות SURF TRUCK למען נפגעי הטראומה ופוסט-טראומה בישראל בעקבות השביעי באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל

מרכז גלישה טיפולי נייד למען נפגעי הטראומה. באדיבות עמותת הגל שלי,
מרכז גלישה טיפולי נייד למען נפגעי הטראומה/באדיבות עמותת הגל שלי

המשאית הייחודית תנדוד לאורך חופי ישראל ותהווה כיתה ממוזגת עם כל הציוד הנדרש לפעילויות המיוחדות שבנתה עמותת "הגל שלי" במיוחד עבור נפגעי טראומה ופוסט טראומה. העמותה, שבשגרה מסייעת בעיקר לנערות ונערים במצבי סיכון באמצעות גלישת גלים, פתחה תכנית מיוחדת עבור נפגעי השבת השחורה והלחימה בעקבותיה ומאז סייעו למאות נפגעי טראומה. בוולוו ישראל לא נותרו אדישים והחליטו לסייע להגדיל את תכנית השיקום ונרתמו להשקת המשאית הייחודית.

בשיתוף פעולה ייחודי בין קבוצת מאיר יבואנית וולוו ישראל לעמותת הגל שלי, הושקה SURF TRUCK משאית ייחודית המהווה מרכז גלישה נייד וייחודי. המשאית הייחודית מציעה כיתת פעילות ממוזגת, סטנדים לגלשנים ומתקנים לחליפות ולציוד, כל מה שצריך כדי ליצור פעילות גלישה מהנה, בטוחה ואיכותית. SURF TRUCK מהווה בימים אלו מרכז חירום נייד כחלק מהתוכנית טיפולית של עמותת הגל שלי לנפגעי טראומה.

מטרת שני השותפים בפרויקט הייחודי, קבוצת מאיר יבואנית וולוו ישראל ועמותת הגל שלי היא לשפר את איכות החיים ולספק חוויה מענה ייחודית לטיפול בתוכנית ייחודית בטראומה ופוסט טראומה אותה רקמה במשך שנים עמותת הגל שלי. עמותת הגל שלי פועלת מעל עשור עם נוער וצעירים ומפעילה תוכניות חינוכיות וטיפוליות ייחודיות באמצעות גלישת גלים.

בשבוע הראשון לאחר אירועי ה- 7 באוקטובר, העמותה יצאה לשטח עם תכנית ייחודית המבוססת על מודל שהפעילה בשנים האחרונות עם מתמודדי פוסט טראומה. זאת במקביל ולצד הפעילות השוטפת של העמותה עם בני ובנות נוער במצבי סיכון. התוכנית הייחודית לטיפול בנפגעי טראומה מבוססת על יצירת גורמי חוסן, באמצעות תהליך קבוצתי המעניק סביבה תומכת ותחושת 'יחד' ומלווה על ידי פסיכולוגים ומטפלים.

מרכז גלישה טיפולי נייד למען נפגעי הטראומה. באדיבות עמותת הגל שלי,
מרכז גלישה טיפולי נייד למען נפגעי הטראומה/באדיבות עמותת הגל שלי

כבר כ- 900 ילדים, נוער וצעירים לוקחים חלק בתוכנית החירום אשר פועלת בפריסה ארצית מצפון עד דרום - עם משתתפים מעוטף עזה, ניצולי המסיבות ומפוני הצפון. בזכות הפיתוח של SURF TRUCK, הם מצליחים להגיע לחופים בהם מתקיימות קבוצות טיפוליות באזורי חוץ בטוחים. נוכח ההצלחה והביקוש הרב, קבוצת מאיר תעמיד שתי משאיות נוספות שיוסבו לכיתות ניידות לטובת העמותה

ירון וקסמן ממייסדי ומנכ"ל עמותת הגל שלי: ירון וקסמן ממייסדי ומנכ"ל עמותת הגל שלי: "ירון וקסמן ממייסדי ומנכ"ל עמותת הגל שלי: "מאז ה7 לאוקטובר פעלנו באופן מיידי על מנת להגיע לכל צעיר/ה שנפגעו בין אם הם נפגעי טראומה מעוטף עזה ובין אם שורדי מסיבת הנובה על מנת להעניק טיפול וסיוע. אני שמח שמצאנו שותף להענקת סיוע מיידי עם קבוצת מאיר המייביאים את VOLVO ישראל שזכות ה SURF TRUCK אנו מצליחים להגיע באופן מיידי לעוד קבוצות טיפוליות שלנו
לאור החשיבות וההצלחה, יש עוד שתי משאיות שמיועדות לתרומה לעמותה ועל כך שאנחנו מוקירים תודה. כיום יש כבר כ 900 משתתפים שמגיעים לתהליך שיקומי טיפולי."

עמותת הגל שלי פועלת מעל עשור עם תוכניות חינוכיות וטיפוליות לילדים, נוער וצעירים באמצעות גלישת גלים. דרך התמודדות מעצבת עם איתני הים והגלישה ניתנת הזדמנות אמיתית למשתתפים והמשתתפות לעלות על הגל ולהצליח. לוקחים חלק בפעילות העמותה נערות ונערים במצבי סיכון, מתמודדי טראומה ואנשים עם מוגבלויות. אנשי העמותה הם אנשי חינוך, טיפול וים, ששואפים לסייע לכל אחד ואחת לחשוף את הכוחות הפנימיים הגלומים בהם על מנת להתמודד עם אתגרי החיים.
לעמותה 10 מרכזי גלישה לאורך חופי ישראל ומעל 10,000 בוגרות ובוגרי התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully