וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של גיבור ארגנטינה ממונדיאל 1986 רשם ניצחון ATP ראשון: "גאה שאבא רואה"

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 13:59

רומן אנדרס בורוצ'אגה (170 בעולם), בנו של כובש שער הניצחון מול גרמניה בגמר, ניצח את שוורצמן בטורניר קורדובה, וחגג מול אביו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

רומן אנדרס בורוצ'אגה, בנו של כוכב העבר של נבחרת ארגנטינה חורחה בורוצ'אגה, רשם היום (רביעי) ניצחון ראשון בקריירה בסבב ה-ATP כשהארגנטינאי בן ה-22 גבר על בן ארצו דייגו שוורצמן 1:6, 6:4, 4:6 במסגרת הסיבוב הראשון של טורניר קורדובה. בורוצ'אגה העפיל להגרלה ראשית בטורניר ATP לראשונה בקריירה אחרי שעלה מהמוקדמות.

"אני שמח שזה היה כאן ועם אבא שלי נוכח" אמר המנצח (170 בעולם) על אביו חורחה, האיש שכבש את שער הניצחון של ארגנטינה מול גרמניה בגמר גביע העולם 86 במקסיקו, "הייתי עצבני, חשבתי שאוכל לנצח אותו במערכה השנייה, אבל למזלי הצלחתי להוציא את הניצחון במערכה השלישית", אמר בורוצ'אגה, שמאמן לאונרדו מאייר.

הטניסאי הארגנטינאי רומן אנדרס בורוצ'אגה. Yu Chun Christopher Wong/Eurasia Sport, GettyImages
רק בתחילת הדרך. בורוצ'אגה הצעיר/GettyImages, Yu Chun Christopher Wong/Eurasia Sport
חורחה בורוצ'אגה חוגג עם נבחרת ארגנטינה ניצחון בגמר מונדיאל מקסיקו 1986. David Leah/Allsport/Getty Images/Hulton Archive, GettyImages
רגע שארגנטינה לא תשכח. בורוצ'אגה/GettyImages, David Leah/Allsport/Getty Images/Hulton Archive

בורוצ'אגה האב החליט לקחת טיסה ביום שלישי כדי לבוא לראות את בנו, והתמלא גאווה ביציע. רומן, שנולד שש עשרה שנים אחרי שאביו כבש את השער שריגש את הארגנטינאים, העריך את המחווה הזו. "לשחק תמיד בבית זה מיוחד ואני שמח שניצחתי. אבא שלי רצה לראות אותי כאן, הוא תמיד תמך בי ועכשיו הוא הולך להישאר איתנו בימים אלה", אמר.

בורוצ'אגה האב, אגב, כבש את שערו הראשון בליגה הארגנטינאית באצטדיון מריו קמפס, מטרים ספורים מהמגרש המרכזי של אליפות קורדובה הפתוחה. "זה היה פנדל, נגד אסטודיאנטס דה ריו קוארטו, אני זוכר מצוין", אמר.

כיצד בורוצ'אגה האב החל לעסוק בטניס? הוא היה חובב אגרוף ורכיבה על אופניים, במיוחד הטור דה פראנס, אבל כששיחק בנאנט בצרפת הוא גילה את הטניס, והחל לקחת שיעורים. עם זאת, גם רומן הילד רצה להיות שחקן כדורגל, ואף שיחק בריבר פלייט, אבל בגיל 8 הפסיק לשחק כדורגל והתמנקד בטניס.

"זה ספורט קשה מאוד, הרבה רגשות... אתה חווה את אותם רגשות מבחוץ ואתה רוצה לעזור לו אבל אתה לא יכול לעשות שום דבר מלבד לעודד אותו", אמר בורוצ'אגה האב. "אני מאוד שמח בשביל רומן".

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully