וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידי סמית': "מקווה מאוד שנוכל לארח העונה בליגת האלופות"

רכז הפועל ירושלים סיפר ל"יורוהופס" על העונה החריגה ("לא הייתי חוזר אם המצב לא היה בטוח") וסימן את האקס פקטור שעוד לא התפוצץ

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים "תארח" הערב (רביעי, 21:00) בבלגרד את טנריפה לקרב המושלמות, כשהמנצחת בשחזור חצי גמר ליגת האלופות תתקרב לפלייאוף ולהשגת יתרון הביתיות.

רגע לפני, העניק ספידי סמית' ריאיון ל"יורוהופס" ובו דיבר בין היתר על המצב הישראל, והסיטואציה הקשה של אירוח משחקים בחו"ל. "כרגע רגוע, לא הייתי חוזר אם המצב לא היה בטוח", סיפר. "אני חי חיים רגילים, הולך למכולת, האנשים המקיפים אותי שומרים עלי. יהיה מדהים אם נוכל לארח משחק ליגת האלופות בהמשך העונה. קשה לשחק כל כך הרבה בחוץ".

הרכז האמריקאי הוסיף וסיפר: "בישראל מותר לשחק עם אוהדים, ולדעתי הכל בטוח. אני מקווה שנוכל לארח משחק ברבע גמר ליגת האלופות. אני לא רוצה להגיד שזה לא יהיה הוגן אם זה לא יקרה, אבל אני מקווה שאפשר יהיה לעשות משהו".

ספידי סמית' הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
אופטימי. סמית'/אתר רשמי, אתר פיב"א

על הרמה בליגת האלופות העונה אמר: "הוגרלנו לבית הכי קשה, כולם מכבדים את הרמה ואת כמות הכישרון כאן. עם עוד כמה חיזוקים לקבוצות, אנחנו מדברים על רמת יורוליג. המפעל הזה מאוד מוכשר".

על אף היעדר הביתיות ועזיבתו הדרמטית של אלכסנדר דז'יקיץ', סמית' מאמין שקבוצתו מסוגלת ללכת העונה עד הסוף: "יש לנו מועמד ל-MVP, ליוואי רנדולף, שמושך הרבה תשומת לב ואנחנו משחקים היטב יחד. יש לנו את זאק הנקינס ותוספת חשובה של ג'אקורי וויליאמס, ואנשים עדיין לא ראו את הכי טוב מקאדין קרינגטון. ברגע שהוא יתחמם, זה ייראה עוד יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully