וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחתום בקבוצה מהליגה השנייה? תיאודוסיץ' מבוקש ביעד מפתיע

טרפאני שארקס האיטלקית, שנאבקת לעלות לליגה הבכירה, משקיעה סכומים רבים וגם הרכז האגדי על הכוונת. נשיא הקבוצה רמז: "במגעים מול שחקן סרבי עם עבר באיטליה"

תקציר כדורסל ספרדי: גראן קנאריה - ריאל מדריד 77:100/ספורט1

טרפאני שארקס אינה מוכרת במיוחד לחובבי הכדורסל האירופי, אך לקבוצה הצנועה מהליגה האיטלקית השנייה יש שאיפות גדולות. בקבוצה שמוליכה את ליגת המשנה השקיעו משאבים רבים כדי לחזור לקדמת הבמה בארץ המגף, והht ממש לא מתכוונ, לעצור שם. אחד השמות של הכוונת הוא לא אחר מאשר מילוש תיאודוסיץ', מגדולי הרכזים באירופה בעשור האחרון שמשחק כיום בכוכב האדום בלגרד ביורוליג.

בריאיון ל"קוריירה דלו ספורט" המקומי, נשיא טרפאני ואלריו אנטוניני סיפר כי לקראת העונה הבאה למועדון "יש סיכום עם שני שחקנים גדולים ואנחנו במגעים עם שחקן סרבי שמשחק במולדתו אך בעבר שיחק באיטליה". תיאודוסיץ' כידוע הגיע הקיץ לבלגרד אחרי תקופה בווירטוס בולוניה האיטלקית. הנשיא נשאל אם אכן מדובר ברכז בן ה36, ולא הכחיש: "זה אתה (המראיין) אמרת, אני בטוח שכבר יש לך מידע על זה".

טרפאני מוליכה את הליגה השנייה עם מאזן מדהים של הפסד בודד ב-23 משחקים, אך בכל אופן תצטרך לצלוח את הפלייאוף כדי לעלות ליגה. על פי דיווחים טרפאני משלמת את המשכורות הכי גבוהות בליגה השנייה באיטליה והיא נוסעת למשחקי חוץ בטיסות שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully