וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צד את עיניו של ארטטה": ארסנל עוקבת אחרי אוסקר גלוך

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 11:21

דיווח: זלצבורג תדרוש 21 מיליון יורו עבור ילד הפלא הישראלי: "התותחנים יעקבו אחריו בקרוב, רוצים שיוכל לשמש כגיבוי לאודגור"

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שלא בפעם הראשונה בקריירה הצעירה שלו, אוסקר גלוך שוב הוזכר כמועמד עתידי להצטרף לארסנל. הפעם מדובר באתר "פוטבול טרנספרס", כשלפי מומחה ההעברות סטיב קיי, סקאוטים של התותחנים "מחפשים כוכבים צעירים שמתאימים לסגנון של ארסנל, בין היתר כדי להפחית את הלחץ של הצוות המקצועי - בעיקר אם יאבדו בעתיד את מרטין אודגור לתקופה ממושכת".

לפי אותו דיווח, פאביו ויירה ואמית סמית' רואו ככל הנראה יעזבו בסיום העונה, מה שיותיר את הגיבוי של הקפטן דליל במיוחד: "גלוך צד את עיניו של ארטטה, ובמועדון ימשיכו לעקוב אחריו בשבועות ובחודשים הקרובים. בדומה לאודגור, הוא מסוגל לשחק בעמדה 10, לנוע בשטחים קטנים, ולהשתמש ביכולת הטכנית ובראיית המשחק שלו כדי לשבור קווי מסירה. קור הרוח שלו מאפשר לו לקבל החלטות נהדרות בהתקפה".

רד בול זלצבורג רכשה את ילד הפלא של הכדורגל הישראלי תמורת 7 מיליון יורו, ולפי אותו דיווח - היא תדרוש פי שלושה מהסכום הזה.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Severin Aichbauer, GettyImages
ממשיך לעניין את הגדולות ביבשת. גלוך/GettyImages, Severin Aichbauer

גלוך, שיחגוג בעוד חודשיים את יום הולדתו ה-20, רשם העונה שישה שערים ושבעה בישולים עבור קבוצת הפאר האוסטרית בכל המסגרות, כולל שני שערים ובישול בשלב הבתים של ליגת האלופות. בספטמבר שעבר הוזכר לראשונה כמועמד לארסנל, כשאז נטען בממלכה כי התותחנים, מנצ'סטר יונייטד וליברפול מנהלות קרב משולש עבור שירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully