וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולה ישוב לסגל הפועל תל אביב: "נשלב אותו בהדרגה, סומכים עליו"

הגארד/פורוורד ישותף במשחק החשוב מול בשיקטאש (20:00, ספורט1), כשניצחון יסדר את המקום השני וכרטיס ישיר לרבע הגמר. פרנקו אופטימי

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו/ספורט1

הפועל תל אביב תעלה הערב (רביעי, 20:00, ספורט 1) לארנה סטושיצה שבלובליאנה למשחק שיכול להפוך את העונה שלה מטובה מאוד למצוינת. האדומים יפגשו את בשיקטאש הטורקית במשחק שהועתק מטורקיה בשל המצב הבטחוני, וניצחון בו יקנה את המקום השני בטבלת בית א'.

כידוע, המקום השני בבית מסדר מקום ישיר בשלב רבע הגמר, שם תחכה להפועל תל אביב המנצחת בשלב הפליי אין בין המקום השלישי בבית ב' למקום השישי בבית א'. אם הפועל תל אביב תפסיד הערב, היא תצטרך שלונדון ליונס תפסיד לבי.סי וולבס הליטאית, ואם האנגלים ינצחו במקביל להפסד אדום, דני פרנקו ושחקניו יילכו לשלב הפליי אין נגד המקום השישי בבית ב', שייקבע בתום משחקי המחזור. בריאן אנגולה ישוב לסגל, בעוד גיל בני הסובל מכאבי גב ייעדר.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ספורט 1
משחק חשוב מאוד. פרנקו/ספורט 1

"המרגש מצוין, אנחנו בפתחו של המחזור האחרון", אמר פרנקו. "היתה עונה עם תלאות שלא ידענו לצפות אותם מראש, אבל החבר'ה עשו עבודה מצוינת ונעשה את הטוב ביותר כדי לנצח". על שובו של אנגולה אמר המאמן: "נשלב אותו בהדרגה וסומכים עליו שייתן הכל בכל רגע על המגרש כפי יכולתו כדי לעזור לקבוצה לנצח".

קסבייר מנפורד הוסיף: "עבדנו קשה לאורך שלב הבתים כדי שנהיה אחראים ובשליטה על הגורל שלנו ובסוף הכל מסתכם במשחק האחרון. אני בטוח שתחושת הביחד שבנינו כקבוצה לאורך המסע הזה תוביל את המחשבות שלנו הערב בזמן שנשחק במשחק המכריע הזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully