וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה מת להיות בקבוצה גדולה. זה שחקן שכל קבוצה תרצה"

ביל סימונס כלל את הישראלי ברשימת 100 השחקנים בעלי ערך הטרייד הגבוה ביותר ב-NBA: "הוא לכוד בוויזארדס והם איומים"

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

חלון הטריידים ב-NBA ייסגר מחר (חמישי), וגם וושינגטון עשויה לעבור מספר שינויים. בשבועות האחרונים צץ שמו של דני אבדיה כאחד השחקנים המבוקשים ביותר בוויזארדס, אולם קבוצתו צפויה לדרוש תמורה לא קטנה עבורו.

עדות למניה של אבדיה, שצוברת תאוצה בזכות עונתו הטובה בקריירה, הגיעה היום גם מכיוונו של ביל סימונס. עיתונאי הספורט הפופולרי בעולם נוהג לדרג את השחקנים בעלי ערך הטרייד הגבוה ביותר בליגה (בהתבסס על יכולת, גיל, חוזים וכו'), והציב את אבדיה על סף רשימת הטופ 75 שלו.

"הוא מת להיות בקבוצה טובה", אמר סימונס. "זה שחקן שכל קבוצה תרצה, הוא סווינגמן שיכול לשמור על עמדות 3-4, הוא קולע שלשות, הוא קשוח, והוא לכוד בוויזארדס והם איומים. אני מקווה שבוסטון איכשהו תשיג אותו, אבל זה כנראה לא יקרה".

ביחד עם אבדיה בקטגוריה הזאת ניתן היה למצוא את חברו לקבוצה בילאל קוליבאלי, GG ג'קסון מממפיס, ארון ניסמית' מאינדיאנה, ג'ורדן הוקינס מניו אורלינס, ג'יידן מקדניאלס ממינסוטה, שיידון שארפ מפורטלנד, פרד ואנווליט מיוסטון, עמנואל קוויקלי מטורונטו, טרי רוז'יר ממיאמי, וינס וויליאמס ג'וניור מממפיס, אנתוני בלאק מאורלנדו, מאליק מונק מסקרמנטו, ג'רמי גרנט מפורטלנד, דרק לייבלי מדאלאס, טרה מרפי מניו אורלינס, אוסאר תומפסון מדטרויט, אייזאה הרטנשטיין מניו יורק, דווין ואסל מסן אנטוניו וקולין סקסטון מיוטה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
יסיים את הדדליין כשחקן וושינגטון? אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

אבדיה היה רחוק נקודה אחת מהשוואת שיא הקריירה שלו מול פיניקס ביום ראשון, אולם לאחר שקלע 24 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים, לא שותף כלל ברבע האחרון. הסיבה - המשחק היה גמור, כמו משחקים רבים של הוויזארדס מוקדם יותר העונה.

"האנרגיה היתה קיימת, אני הייתי אגרסיבי, ניסיתי לקבל את ההחלטה הנכונה ולהתחרות ברמה הכי גבוהה, אבל בסופו של דבר הפסדנו וזה לא משנה", אמר אבדיה לקראת המפגש עם קליבלנד הלילה (בין רביעי לחמישי). "יכולנו לשחק טוב יותר כקבוצה, בעיקר בהגנה - גם אני. צריך ללמוד מזה ולהשתפר במשחק הבא. אנחנו חכמים מספיק כדי לדעת שלא היינו שם. ראינו שוב את הקטעים ולא היינו צריכים לדבר אפילו - כולם הבנו מה היה".

אז מה צריך להשתנות כדי שהוויזארדס יוכלו להתחרות, ולא להיראות כמו קבוצה עם מאזן של 40:9? לפי הישראלי, "כשאנחנו מגיעים לצבע, דברים טובים קורים. צריכים להיות אגרסיביים ולחלוק את הכדור, לפעמים כשאנחנו חודרים אנחנו לא מזיזים את הכדור. אנחנו מאוד אתלטיים, צעירים, וכשאנחנו חודרים לצבע ומוסרים זה לזה, קשה להתמודד איתנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מפה לשם, בעונתו הרביעית הפך אבדיה לשחקן הוותיק ביותר במועדון (אף אחד אחר לא שיחק בוושינגטון למעלה משלוש עונות). על כן, משמש הישראלי כסוג של מנהיג העונה, כזה שמשבח את השחקנים הצעירים שלצידו. על קורי קיספרט, שרושם 11.6 נקודות ב-48 אחוז מהשדה, אמר: "זה נהדר. אני רואה את זה מדי יום פה באולם. הוא שחקן טוב, יש לו אינסטינקטים, הוא חכם. מבחינתו זה בעיקר עניין מנטלי, הוא צריך להמשיך לזרוק ולהיות יציב, והעונה הוא לא מפחד, הוא גם הולך לטבעת וזה טוב לראות. הוא יציב יותר בקליעה שלו ומרגיש הרבה יותר נוח. זה נורמלי לשחקן בשנה השלישית".

אבדיה שיבח גם את יוג'ין אומורוי, שכלל לא נבחר בדראפט וממעט לשחק, אך נצץ עם 16 נקודות בתבוסה לסאנס: "אני מת על זה. מאז תחילת השנה הוא ניצל כל הזדמנות שקיבל. אסור לקחת את זה כמובן מאליו - זה שחקן שלא שיחק הרבה, ואז הוא נכנס ורושם מספרים יפים ומשפיע על המשחק. כולנו שמים לב וכולנו מאמינים. הוא צריך להמשיך לעבוד קשה והוא יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully