וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדות של אשתו סיבכה את דני אלבס? הסערה ביום השני במשפט האונס

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 8:00

ג'ואנה סאנז העידה שבליל האירוע אלבס היה "שיכור מאוד והתמוטט על המיטה", חבריו מספרים על כמויות עצומות של שתיית אלכוהול: "הוא לא היה כרגיל"

משפטו של כדורגלן העבר הברזילאי דני אלבס, ברצלונה/רויטרס

היום השני של המשפט של דני אלבס - שנחשב ל"משפט השנה" בספרד - כלל עוד מספר עדויות דרמטיות, כשכדורגלן העבר הברזילאי נאבק על חפותו בעודו מואשם באונס של צעירה במועדון לילה, אבל ספק אם העדים מטעם ההגנה עזרו לקו ההגנה.

אלבס שוב נכח באולם, לבוש בחולצת פולו אפורה עם שרוולים ארוכים והרכיב משקפיים. הוא נמצא במעצר מאז מעצרו בגין תקיפה מינית לכאורה - אישום שהוא הכחיש שוב ושוב - בינואר אשתקד.

לאחר שנשמעה העדות של המתלוננת, חברתה ובת דודתה, ביום שלישי הגיע תורם של 21 עדים נוספים. זה כלל את אשתו של אלבס, ג'ואנה סאנז, וברונו ברזיל - חברו של אלבס שהיה איתו בליל ה-30 בדצמבר 2022, כאשר נטען כי אלבס אנס אישה בת 23 בשירותים פרטיים במועדון הלילה סאטון.

משפט דני אלבס. DAVID ZORRAKINO/POOL/AFP, GettyImages
שתה כמויות עצומות. אלבס/GettyImages, DAVID ZORRAKINO/POOL/AFP

הראשון שהעיד היה מנהל מועדון הלילה, רוברט מסנט, שסיפר שראה שלוש צעירות, כולל הקורבן לכאורה, בוכות בכניסה ומשוחחות עם הדורמן. הוא הלך לשם לדבר איתן. הוא אמר שהוא רוצה לדעת מה קרה. באותו רגע עבר דני אלבס במסדרון היציאה והמתלוננת אמרה: "זה היה הוא". המנהל לקח אותן לחדר פרטי שקט יותר. "היא (הקורבן) הייתה מאוד מוטרדת ורצתה ללכת הביתה, אבל הייתי צריך לדעת מה קרה", אמר. "היא אמרה לי שהיא נכנסה (לשירותים הפרטיים) מרצון אבל אז רצתה לצאת ולא יכלה. היא לא חשבה שמישהו יאמין לה".

לדבריו, האישה בתחילה לא רצתה שהמועדון יפעיל את הנהלים המתבקשים במקרה של חשד לתקיפה מינית. "הסברתי לה שאנחנו חייבים לעשות את זה", אמר מסנט. "היה לה קשה להבין כי היא רצתה לעזוב וללכת הביתה, אבל גרמנו לה לראות שזו חובתנו". כמו כן טען שהסרטונים ממצלמות האבטחה תאמו את העדות שלה.

רפאל לדו, שבאותו לילה היה אחראי על ניהול חדר ה-VIP שבו נפגשו אלבס והמתלוננת, אמר שאלבס היה לקוח קבוע במקום אבל באותו לילה נראה אחרת. "הוא לא היה כרגיל, כאילו הוא שתה או עישן משהו", אמר לדו. הוא טען ששמע את המתלוננת אומרת לחברותיה כי "היא ידעה למה היא נתנה לעצמה להיכנס איתן לאזור השירותים אבל אז היא התחרטה על זה, והיא לא רצתה להיות שם יותר". הוא סיפר שהיא "בכתה המון" ולא רצתה להתלונן אבל חברותיה שכנעו אותה לעשות זאת.

ואז הגיעה עדותו של ברונו ברזיל, החבר שהיה עם אלבס בשולחן מספר 6 בחדר ה-VIP של סאטון. הוא הגיע למשפט עם מתורגמן שיעזור לו לתרגם בין פורטוגזית לספרדית. לדבריו, השחקן היה שיכור מאוד בליל האירועים. ברזיל אמר שלפני שהלכו למועדון סאטון הם הלכו לאכול במסעדה ושתו כמות גדולה של אלכוהול. הם הזמינו כמה בקבוקי יין - אלבס שתה אחד וחצי בעצמו - כמו גם וויסקי יפני, שממנו אלבס שתה שתי כוסות. לפי ברזיל, אלבס היה זה ששתה הכי הרבה.

הוא אמר שהם נסעו לאחר מכן לנובה, בר ידוע באזור העילי של ברצלונה, שם המשיכו לשתות. הוא אמר שאלבס שתה ארבעה ג'ין וטוניקים. ברזיל שם דגש גדול במהלך העדות שלו על השתייה של אלבס, ואפילו אמר שהוא נאלץ לנהוג למועדון ברכב של אלבס כי הכדורגלן לא היה כשיר.

במועדון, הם הזמינו בקבוק שמפניה של שלושה ליטר, וברזיל אמר שהוא הזמין את הקורבן לכאורה ושתי החברות שלה להצטרף אליהם בחדר הפרטי שלהם. הוא אמר שאלבס רקד איתן, שבשלב מסוים אלבס הלך לשירותים ושהקורבן לכאורה עקבה אחריו. הוא אמר שאלבס לא סיפר לו על שום דבר שתכנן. כאשר אלבס יצא, אמר ברזיל, כולם המשיכו לרקוד זמן מה, עד ששלוש הנשים עזבו. לאחר מכן גם הם הלכו הביתה, כי הם שתו בכבדות.

לאחר מכן הוא הסיע את אלבס הביתה. לדבריו, הוא לא ראה את המתלוננת בדרכם החוצה מהמועדון כי "מסדרון היציאה היה חשוך מאוד". עם זאת, גם עורכת הדין של המתלוננת וגם הצוות המשפטי שעובד עבור הפרקליטות טענו שיש סתירות בעדות של ברזיל. בשלב קדם המשפט, ברזיל העיד כי "לכדורגלן היו בעיות בבטן ובגלל זה הוא עזב מהר" וכי "הם שתו רק חצי משקה". ברזיל השיב ש"חצי משקה" מתייחס לצריכה שלו ולא לזו של אלבס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קצין המשטרה שטיפל לראשונה באישה אמר: "היינו צריכים להרגיע אותה כי היא לא הייתה מסוגלת לדבר. היא סיפרה לנו שעברה אירוע עם אדם. היא סיפרה לנו שהנאשם לא נתן לה לצאת, שהוא נגע באיבר מינה. החברות שלה, שיכלו לדבר טוב יותר ממנה, נתנו לנו פרטים נוספים. הן היו מאוד נסערות ואמרו לנו שהנאשם נגע גם בהן. היא לא רצתה לדווח על כך, אבל הבהרנו לה אילו אפשרויות יש לה". השוטר אמר גם שהאישה אמרה להם ש"היא לא רוצה כסף" אלא ש"היא רוצה צדק".

חבר אחר של אלבס העיד. "שתינו חמישה בקבוקי יין ובקבוק ויסקי אחד," הוא אמר, והתעקש שהוא ואלבס שתו הרבה. גם מנהל המסעדה העיד כי אלבס עזב "במצב שונה מאוד מאשר כשנכנס".

הבאה שהעידה הייתה אשתו לשעבר של אלבס, הדוגמנית ג'ואנה סאנז. השופטת נתנה לסאנז אפשרות שלא להעיד בתיק נגד בעלה, אבל היא כן העידה, וסיפרה כי באותו לילה בעלה "הגיע הביתה שיכור מאוד, מריח משתייה של אלכוהול, נחבל כשנתקל בארון ונפל על המיטה במצב של תשישות". יש לציין כי בעבר, בריאיונות אחרי שהפרשה התגלתה, סאנז אמרה ש"הוא לעולם לא משתכר".

היום (רביעי() ביום השלישי והאחרון של המשפט, אלבס צפוי להעיד.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully