וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל ארצי: "ניסינו הכל, מקווה שג'סטין סמית' יחזור בקרוב"

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 7:22

הפועל חולון הפסידה "בבית" לפרומיתאס 74:65, וראתה איך הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות מתרחק ממנה בדרכו ליוון. עמית שרף: "התקשינו להתמודד עם הפיזיות שלהם"

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מסע התלאות של הפועל חולון לרבע גמר ליגת האלופות נתקל אמש (שלישי) במעצור ובמחסום, כשהסגולים הפסידו "בבית" בסומבטהיי 74:65 לפרומיתאס פטראס. המאמן עמית שרף הגיע למשחק עם שמונה שחקני רוטציה בלבד וללא ג'סטין סמית' הפצוע, וזה כנראה היה מעט יותר מדי.

יותר מדי - בעיקר בערב שבו קיבלו החולונים 1 מ-12 מהשדה מהאנס ואנוויין ו-2 מ-7 מסי.ג'יי האריס, שסומן מראש בידי ההגנה היוונית כאיש המפתח. בצד השני, ה-MVP הטרי של חודש ינואר, האנטר הייל, נעצר על 0 מ-7, אבל התעורר וקלע 16 נקודות ב-13 הדקות האחרונות. בכלל, פרומיתאס נעצרה על 25 נקודות במחצית הראשונה, והגיעה ל-49 בשנייה.

נתנאל ארצי הפועל חולון. אודי ציטיאט
דקות טובות שלא הספיקו. ארצי/אודי ציטיאט

כשחצי מהדרך בטופ 16 מאחוריה, חולון מדורגת במקום השלישי בבית 12 עם מאזן 2:1; ניצחון אחד פחות מפרומיתאס, שהודות לתוצאה אתמול נמצאת במקום המוליך לפלייאוף עם 1:2; וניצחון אחד יותר מא.א.ק אתונה, שספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם למוליכה המושלמת מורסיה (0:3).

"המשחק היה פיזי מאוד לכל אורכו", סיכם נתנאל ארצי, שבדומה לשון דאוסון קלע 18 נקודות. "החטאנו כמה זריקות טובות וחשובות. זה קורה בכדורסל, אבל בצד השני לא היינו מספיק אגרסיביים. ניסינו לעשות הכל בלי ג'סטין, ואני מקווה שהוא יחלים ויחזור בקרוב למגרשים. אנחנו צריכים להרים ראש, ולנצח בהזדמנות הבאה".

עוד בוואלה!

דאוסון וארצי בלטו, אבל הפועל חולון נכנעה 74:65 לפרומיתאס

לכתבה המלאה

"היינו פיזיים בהגנה, אבל סבלנו מהפיזיות של פרומיתאס בהתקפה", הודה שרף. "החמצנו הזדמנות להגדיל את היתרון שלנו במחצית הראשונה. הוצאנו את היוונים מסגנון המשחק שלהם, אבל לא רצנו מספיק וצריך לתת על כך קרדיט להגנה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully