וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי ניתן לעצירה: צ'ארון שרי הבקיע משחק שלישי ברצף בניימיכן

הקשר שמושאל ממכבי חיפה סובב לפינה הרחוקה וקודם לכן גם בישל, הוחלף בדקה ה-77 ב-0:3 על דן האח בדרך לחצי גמר הגביע בהולנד

תקציר: צ'ארון שרי כבש ובישל, 0:3 לניימיכן על דן האח בגביע ההולנדי/ספורט1

שלושה משחקים בניימינכן, שלושה שערים ובישול במאזנו של צ'ארון שרי. הכוכב בן ה-35 הבקייע שני שערים בשני משחקיו הראשונים בליגה וסייע לקבוצתו לטפס אל עבר החלק העליון, והערב (שלישי) כבש ובישל במשחק בניצחון 0:3 על דן האח מליגת המשנה, בדרך לחצי הגמר בהולנד.

שרי פתח בהרכב וכבר בדקה השנייה רשם בישול ראשון מאז עזב את מכבי חיפה ועבר להולנד, כאשר מצא את קוקי אוגאווה שכבש. דירק פרופר הכפיל את היתרון של ניימיכן בדקה ה-67 ובחלוף שש דקות שרי שוב מצא את הרשת, בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה שנעצרה רק בחיבורים הרחוקים. בדקה ה-77 הוא הוחלף לקול תשואות האוהדים.

צ'ארון שרי, שחקן ניימיכן. Broer van den Boom/BSR Agency, GettyImages
איזה ביצוע. שרי/GettyImages, Broer van den Boom/BSR Agency

כידוע, אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן החזקות כבר הודחו מהגביע ההולנדי ומחר פיינורד תארח את אלקמאר ברבע הגמר ומובן מאליו שאחת מהן תודח, כך שניימיכן בהחלט יכולה להאמין ביכולתה להניף את הגביע.

נזכיר כי שרי נפרד ממכבי חיפה עם פנדל שהחמיץ בגמר גביע הטוטו לפני כשבועיים, אבל בכל מקרה אמור לשוב לירוקים לקראת לקראת העונה הבאה, הושאל מלכתחילה לחצי עונה כדי שיוכל לשהות לצד משפחתו ששבה להולנד מסיבות אישיות.

* בליגה ההונגרית, מוחמד אבו פאני השלים הערב 90 דקות בניצחונה של פרנצווארוש 1:6 על MTK בודפשט. הישראלי וחבריו שבו לפסגה, לפחות עד אשר פאקש תעלה לכר הדשא ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully