וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה ממתינה לאישור הבינלאומי של טומאשביץ', ומרוצה מאמבוג' ובוראר

במועדון הגישו את כל הטפסים ומקווים לרשום את המגן כבר בשבת. שביעות רצון מהבלם החדש והבלגי שנשאר: "הרכש הכי טוב של ינואר". בכורה לדוניו כבר במחזור הקרוב?

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל חדרה הספיקה להחתים היום (שלישי) שני זרים חדשים, את הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג' ואת המגן השמאלי הקרואטי יוסיפ טומאשביץ'. היא הצליחה לרשום את שניהם בזמן בהתאחדות לכדורגל לאחר ששניהם סיימו בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתמו על חוזיהם שאף אושרו על ידי בקרת התקציבים.

כעת ולאחר שהגישו את כל המסמכים הדרושים בזמן ולפני השעה 19:00, ממתינים בחדר לשיחרורו הבילאומי של טומאשביץ' מההתאחדות היוונית, לאחר שהשחקן שיחק העונה במדי אנגניסי קארדיצה מהליגה היוונית השנייה. מבחינת חדרה גם הבקשה לשחרור בינלאומי הוגשה בזמן וכעת על פי הנהלים והחוקים, לאחר שרישומו בוצע כחוק, את השחרור הבילאומי אפשר לקבל גם אחרי מועד סגירת החלון. בחדרה מקווים שהשחרור יגיע במהלך היומיים הקרובים, על מנת שתוכל לשתפו כבר במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב ביום שבת.

בחדרה הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהחתמתו של ממאדו אמבוג', בלם מנוסה מאוד, שזכה במהלך הקריירה שלו בארבע אליפויות, כולל אליפות בקזחסטן בעונה שעברה במדי אורדבסי שימקנט, הקבוצה ממנה הגיע לחדרה. מדובר בבלם פיזי מאוד וגבה קומה (1.93 מ', ר"ב) ובחדרה מאמינים שהוא יעזור לייצב את חוליית ההגנה שנראתה רע מאוד עד עכשיו.

מאמן הפועל חדרה חיים סילבס עם סמי בוראר. שלומי גבאי
הבשורה האמיתית שקיבלה חדרה. בוראר עם סילבס/שלומי גבאי

במועדון שמחו מאוד גם על הישארותו של הקשר הבלגי סמי בוראר, שכבר היה בדרכו לדינמו באטומי מהליגה הגאורגית, אולם החליט בסופו של לדבר להישאר בחדרה. בוראר קיים מספר שיחות עם המאמן חיים סילבס ועם הבעלים יקיר שוורץ ואחר שכבר קיבל את ברכת הדרך לעזוב, חלה תפנית דרמטית והוא הודיע לשניהם שהוא רוצה להישאר ומוכן לתת את כל כולו עבור ההצלחה של הפועל חדרה.

גורם במועדון אמר: "אנחנו שמחים מאוד שסמי החליט להישאר איתנו ואם הוא באמת יראה מה הוא יודע על המגרש, זה יהיה מבחינתו הרכש הכי טוב של ינואר עבור הפועל חדרה".

הזר הרביעי שהצטרף השבוע הוא גודסוויי דוניו, שהגיע מהליגה הקפריסאית אחרי יותר מחודשיים בהם לא שיחק. דוניו עבר העונה פציעה בשרירי הבטן ונאלץ לעבור הליך שיקום והתאוששות, כאשר בחודשיים האחרונים בהם כבר הבריא והחלים הוא למעשה לא שיחק כלל. בצוות המקצועי יעקבו אחרי כושרו באימונים הקרובים ועל פי התכנון הוא אמור לשחק כבר בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully