וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ילינה תוקפת את אדו. למה מכבי ת"א הכריזה על המעבר ב-20:20?

6.2.2024 / 21:15

הסלובקים פרסמו הודעה קשה נגד שחקן ההתקפה הגנאי: "לא רצינו למכור אותו, אבל הוא וסוכנו לא הותירו לנו ברירה. הוא סבל ממספר פציעות". וגם: מדוע הודיעו הצהובים על צירופו שעה ו-20 דקות בדיוק אחרי סגירת החלון?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה על צירופו של שחקן ההתקפה הגנאי הנרי אדו רק בשעה 20:20, שעה ו-20 דקות אחרי שנסגר חלון ההעברות בישראל, ומסתבר שיש לא מעט סימני שאלה ואירועים מאחורי העיכוב. אז מדוע הודיעה מכבי תל אביב על החתמתו רק ב-20:20?

אחרי שבמכבי תל אביב הבינו שייקח עוד קצת זמן עד אשר יגיע השחרור הבינלאומי של הרכש החדש וניתן יהיה להשלים את רישומו, הוחלט להוציא את ההודעה הרשמית לתקשורת ולאוהדים על החתמתו בשעה 20:20 - הסיבה לכך היא שהשחקן הוא בן 20 והוא לובש את החולצה מספר 20.

אגב, יש לציין שהשחקן הגנאי מכיר את ישמעאל אדו, ששיחק במכבי תל אביב בתחילת שנות האלפיים, אבל אין קשר משפחתי ביניהם. אדו גם ידע שג'ון פנטסיל, עוד גנאי שהוא מכיר מגאנה, שיחק במכבי תל אביב.

הנרי אדו לצד בן מנספורד מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
טענות קשות בז'ילינה נגד אדו, לא נגד מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מאחורי הקלעים התברר שמערכת היחסים בין אדו לקבוצתו הסלובקית ז'ילינה הגיעה לפיצוץ. בהודעה הרשמית על מכירתו למכבי תל אביב, ז'ילינה הבהירה שאדו "סבל מבעיות רפואיות" ושהוא נמכר "בעקבות התעקשות השחקן וסוכנו. אנחנו לא הסכמנו לשחרר אותו, אבל אחרי הלחץ שהם הפעילו לא נותרה ברירה".

המנהל המקצועי של ז'ילינה הצהיר בהודעה על עזיבתו: "זה לא היה מקצועי מצד השחקן וסוכנו. אנחנו תמיד מחפשים לדאוג לשחקנים ולעזור להם להתקדם ולא הרגשנו שהוא מוכן להעברה גדולה, כי הוא לא שיחק מספיק עבורנו. מצד שני, לא רצינו לזלזל בקבוצה הישראלית שהמו"מ איתה היה ישיר ומקצועי מאוד. המועדון תמיד יהיה מעל כל שחקן ולכן אנחנו מאוכזבים מהנרי אדו ולא מזדהים עם ההעברה, לא היינו מוכרים אם היינו יכולים, אבל להשאיר שחקן לא מפוקס שאתה לא מאפשר לו לעזוב היה פוגע בנו. זו הסיבה שהסכמנו למכור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully