וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד, פורטוגל וצרפת: היריבות האפשריות של ישראל בליגת האומות

הנבחרת של חזן תוגרל לראשונה בליגה א' של המפעל וצפויה להגרלה קשה במיוחד (חמישי, 19:00, ספורט1). אלופות אירופה לשעבר ממתינות, גם גרמניה, בלגיה ודנמרק בפנים. וגם, מתי המשחקים יתקיימו ומה הבתים הנוחים ביותר?

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ביורו 2024 נבחרת ישראל עוד תוכל לקחת חלק כשתיקח חלק בשלב הפלייאוף בחודש הבא במשחק חצי הגמר נגד איסלנד, כשבשלב הגמר תמתין אוקראינה או בוסניה והרצגובינה. מלבד המשחקים החשובים של אלון חזן ושחקניו בחודש מרץ, מחר (חמישי, 19:00, ספורט1) תיערך הגרלת שלב הבתים של ליגת האומות לעונת 2024/25. כזכור, ישראל סיימה במקום הראשון בבית ב'2 של ליגת ב', ובעקבות כך העפילה לליגת א', שם נמצאות רוב הנבחרות הבכירות באירופה.

ההגרלה המצפה לנבחרת הלאומית תהיה קשה בהרבה מנבחרות איסלנד, אלבניה ורוסיה, שלא לקחה חלק בעקבות השעייתה מהמלחמה עם אוקראינה. הנבחרת של חזן תוגרל מדרג 4, שם נמצאות נבחרות בוסניה והרצגובינה, סרביה וסקוטלנד, אותן לא תוכל לפגוש בשלב הבתים.

שחקני נבחרת ספרד חוגגים זכייה בליגת האומות. רויטרס
ישראל תקבל את אלופת המפעל? נבחרת ספרד/רויטרס

מי שכן יהיו יריבות אפשריות של ישראל הן ספרד, אלופת המפעל, קרואטיה, איטליה והולנד מדרג 1. בדרג 2 נמצאות דנמרק, פורטוגל, בלגיה והונגריה. בדרג 3 נבחרות שוויץ, גרמניה, פולין וצרפת יוכלו להיות יריבותיה של הנבחרת בהגרלה קשה במיוחד שמצפה לה. ההגרלה עשויה לקבוע בית קשה במיוחד עם ספרד, פורטוגל וצרפת, כשבית אטרקטיבי נוסף יכול להיות עם הולנד, בלגיה וגרמניה. הבית הנוח ביותר, על הנייר לפחות, צפוי לכלול את קרואטיה, הונגריה ופולין.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן. רויטרס
לפני המשחקים המכריעים במרץ, את מי תקבל הנבחרת בליגת האומות? חזן/רויטרס

המחזור הראשון של שלב הבתים יתחיל בין ה-5 ל-7 בספטמבר ויינעל עם המחזור השישי בין ה-17 ל-19 בנובמבר. במידה ותעפיל בצורה סנסציונית לשלב רבע הגמר, המשחקים ייערכו בחודש מרץ של 2025, כששלבי הגמר של הטורניר יתקיימו בין ה-4 ל-8 ביוני. תרחיש ריאלי ביותר יהיה סיום במקום האחרון בשלב הבתים, דבר שיוריד את ישראל בחזרה לליגה ב' של המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully