וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 200 אוהדים ביציע, הפועל תל אביב רוצה את המקום השני בבית ביורוקאפ

6.2.2024 / 17:13

האדומים יפגשו את בשיקטאש (רביעי, 20:00, ספורט1) במשחק שהועתק ללובליאנה, כשניצחון יקנה להם את הכרטיס הישיר לרבע הגמר. נסיונות להכשיר את בריאן אנגולה שנעדר בתקופה האחרונה

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

הפועל תל אביב תעלה מחר (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט 1) לארנה סטושיצה שבלובליאנה למשחק שיכול להפוך את העונה שלה מטובה מאוד למצוינת. האדומים יפגשו את בשיקטאש הטורקית במשחק שהועתק מטורקיה בשל המצב הבטחוני, וניצחון בו יקנה להפועל את המקום השני בטבלת בית א'.

כידוע, המקום השני בבית מקנה מקום ישיר בשלב רבע הגמר, שם תחכה להפועל המנצחת בשלב הפליי אין בין המקום השלישי בבית ב' למקום השישי בבית א'. אם הפועל תפסיד, היא תצטרך שלונדון ליונס תפסיד במשחק שיחל בשעה 21:30 לבי.סי. וולבס הליטאית, שאיבדה סיכוי במפעל. אם הפועל תפסיד ולונדון תנצח, האדומים יילכו לשלב הפליי אין נגד המקום השישי בבית ב', שייקבע בתום משחקי המחזור.

דני פרנקו סיפר לקראת המשחק: "אנחנו בפתחו של המשחק האחרון בשלב הבתים, שלב שהיה מורכב מאוד ומאתגר מאוד, עם לא מעט קשיים וגם הרבה רגעים משמחים. אני בטוח שכולם מחר יתנו את ה-100% ויחד נעשה את כל מה שאפשר לסיים את הסיבוב עם ניצחון נוסף".

בריאן אנגולה הפועל תל אביב. דני מרון
האדומים מנסים להכשירו. אנגולה/דני מרון

בהפועל עברו השבוע שני משחקים נוחים בליגת העל נגד הפועל באר שבע והפועל חיפה, משחקים בהם הכניסו האדומים את ג'ייקובן בראון וג'יילן הורד בחזרה לעניינים, והעניקו מנוחה מסוימת לאקסבייר מנפורד, קייל אלכסנדר ו-וויל קאמינגס. מי שלא שיחק במשחקים הללו הוא בריאן אנגולה, שבקבוצה עושים מאמצים על מנת להכשירו להתמודדות כדי שלרשותו של דני פרנקו יעמוד סגל מלא.

למרות המשחק שיותר חשוב לאדומים מאשר לטורקים, שיסיימו במקום החמישי או השישי לפי התוצאות שלהם והתוצאה של פרומטיי של ננו גינזבורג, בהפועל רחוקים מלזלזל ביריבה שהקשתה עליהם מאוד במשחק בבלגרד בסיבוב הראשון. בקבוצה מקווים כי יצליחו לכפות את סגנון המשחק שלהם, שמוביל את הפועל להיות הקבוצה הראשונה ביורוקאפ בצבירת נקודות, ולא את הסגנון האיטי של הטורקים שקולעים 18 נקודות פחות למשחק.

האדומים הגיעו כבר אתמול ללובליאנה בטיסה מיוחדת שאירגן הבעלים עופר ינאי. על הטיסה היו כמה עשרות מתושבי עוטף עזה שאוהדים את הקבוצה ו-100 אוהדים שרכשו חבילות מיוחדות למשחק. ההערכה היא שמספר כמעט כפול של אוהדים ידחוף את האדומים במשחק החשוב. הקבוצה תשוב ארצה ביום חמישי בבוקר, ותחל את הכנותיה לדרבי התל אביבי ביום ראשון, בתקווה עם הכרטיס לרבע גמר היורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully