וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מאולד טראפורד הישן? מנצ'סטר יונייטד עשויה להקים אצטדיון חדש

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 14:45

ב"טלגרף" טוענים: ג'ים רטקליף שוקל לבנות את "וומבלי של הצפון", בעלות 1.5-2 מיליארד ליש"ט: "הקהל ישמח, כל עוד המיקום יהיה זהה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:3/ספורט1

האם מנצ'סטר יונייטד תיפרד בקרוב מאולד טראפורד המיתולוגי? לפי "טלגרף", הבעלים החדש סר ג'ים רטקליף מעדיף להקים אצטדיון חדש ולא לשפץ את זה הנוכחי, כדי לשדרג את המועדון.

"הוא רוצה לבנות את 'וומבלי של הצפון'", נכתב. "רטקליף מרגיש שהמועדון צריך אצטדיון ברמה הגבוהה ביותר, אצטדיון הכי מרשים שיש. אפשר לטעון שהמדינה זקוקה לאולם גדול בצפון, ומכאן - וומבלי של הצפון".

תחילה, כך נטען, התנגד רטקליף להזיז את המועדון מהאצטדיון בו שיחקו השדים האדומים מאז 1910, אולם כעת הוא מעריך שהאוהדים "ישמחו לקבל" מגרש חדש - אם יישאר באותו מיקום. "הבית הרוחני שלנו חשוב", אמרו מקורות המקורבים לבעלים. "הקהל שלנו ישמח לקבל בית חדש, אם נישאר בבית הנוכחי שלנו".

אולד טראפורד. GettyImages
אולד טראפורד הישן ייהרס?/GettyImages

התכנית הקיצונית ביותר תהיה להרוס את אולד טראפורד הישן ולבנות אצטדיון חדש לא רחוק ממנו, כזה שיוכל להכיל 90 אלף איש (לעומת 74 אלף באולד טראפורד). לפי הערכות, שיפוץ אולד טראפורד הנוכחי יעלה לפחות 800 מיליון ליש"ט, בעוד בניית אצטדיון חדש יעלה 1-5.2 מיליארד ליש"ט - סכום בו עשויה המדינה להשתתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully