וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזוזות בשוליים? השמועות האחרונות לקראת סגירת חלון הטריידים ב-NBA

בארה"ב מעריכים ששמות גדולים לא צפויים לעבור ב-48 השעות הקרובות - אך שלל שחקני רוטציה כן. מילווקי נואשת, לברון שומר על שתיקה, לוקה עשוי לקבל חברים חדשים - ומה בגזרת וושינגטון? כל השמועות

שחקני פילדלפיה חוגגים עם ג'ואל אמביד אחרי שקלע 70 נקודות/מתוך הטוויטר של פילדלפיה 76'

חלון הטריידים ב-NBA יינעל מחרתיים (חמישי), ובעוד כוכבי ענק לא אמורים להחליף קבוצות בשעות שנותרו, השמועות מהליגה הטובה בעולם לא פוסקות. הנה חלקן:

* דז'ונטה מארי הוא ככל הנראה השם הגדול ביותר בשוק, לאחר שהיה מועמד בין היתר ללוס אנג'לס לייקרס, אולם אטלנטה עשויה להשאירו עד הקיץ. "יהיה לה הרבה יותר קל להשיג לפחות שתי בחירות סיבוב ראשון בקיץ", ניתח העיתונאי האמריקאי ג'ייק פישר. לפי מארק שטיין, ההצעות היחידות שקיבלה אטלנטה עד כה הגיעו מהלייקרס ומיוטה.

* מילווקי ודאלאס החלו בשיחות על עסקה במסגרתה יעבור גרנט וויליאמס לבאקס, בעוד בובי פורטיס ינחת במאבס. "מילווקי עובדת חזק על חיזוק", נכתב ב"יאהו", כשמלבד פורטיס, גם פאט קונאטון וקאם פיין עשויים לעזוב בעסקה כזו או אחרת. דלון רייט מועמד.

* שחקן נוסף שהוזכר כמועמד להצטרף ללוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג הוא אנדרו וויגינס. גם אינדיאנה מביעה עניין בפורוורד המאכזב של גולדן סטייט. גם קייל קוזמה, ג'רמי גרנט ופי ג'יי וושינגטון נמצאים על הכוונת של המאבס, לפי "מארק שטיין".

שחקן אטלנטה הוקס דז'ונטה מארי מול שחקן שיקגו בולס אלכס קארוסו. Jamie Sabau, GettyImages
שני גארדים מבוקשים מאוד. מארי וקארוסו/GettyImages, Jamie Sabau

* אשר לקוזמה, שמעורר עניין בקבוצות נוספות בליגה, "וושינגטון לא מחפשת להעבירו בטרייד", חרץ אדריאן ווז'נראוסקי. "טוב לו שם, אוהבים אותו, הוא חתם על הארכת חוזה והוא לא רוצה לעזוב".

* עוד בוויזארדס: שלל קבוצות מביעות עניין ברכז הפותח של וושינגטון טיוס ג'ונס, וביניהן הלייקרס, מינסוטה, אורלנדו, סן אנטוניו וברוקלין. בוושינגטון דורשים בחירת סיבוב ראשון, אך עשויים להסתפק במספר בחירות סיבוב שני בהתחשב בכך שג'ונס יהיה שחקן חופשי בקיץ.

* מאז עבר לטורונטו בעסקת פסקל סיאקם, לא פסקו השמועות על כך שברוס בראון יישלח לקבוצה חדשה. לא מעט קבוצות לוטשות עיניים, והלייקרס היא אחת מהן - לאחר שניסתה וכשלה לצרפו בקיץ שעבר. גם ניו יורק ניקס מעוניינת.

* אלכס קארוסו נחשב לסחורה חמה בליגה. כל כך חמה, עד ששיקגו מחפשת "עסקה דומה לאו ג'י אנונובי" עליו (כזכור, הראפטורס קיבלו את עמנואל קוויקלי, אר ג'יי בארט ובחירת סיבוב שני).

* שחקן נוסף שעשוי לעזוב את הבולס בקרוב הוא הסנטר המחליף הוותיק אנדרה דראמונד, שמבוקש על ידי בוסטון, הלייקרס, דאלאס ופיניקס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. Megan Briggs, GettyImages
אמור להישאר בבירה. קוזמה/GettyImages, Megan Briggs

* אף שהיא הקבוצה החלשה בליגה, דטרויט מתעקשת שברצונה להשאיר את בויאן בוגדנוביץ' ואלק ברקס הוותיקים. במקביל, הפיסטונס עשויים לפנות לפילדלפיה בנוגע לטוביאס האריס. מי שרוצה לעזוב את דטרויט הוא קיליאן הייז, כשממפיס מביעה עניין. דנילו גלינארי מועמד ללייקרס.

* דנבר רוצה להחזיר לשורותיה את מונטה מוריס, ששיחק במועדון מ-2017 עד 2022, והעונה ממעט לשחק כרכז שלישי בדטרויט. גם מינסוטה במירוץ.

* מחירו של דוריאן פיני סמית' מברוקלין הוא "יותר מבחירת סוף סיבוב ראשון". גם רויס אוניל עשוי לעזוב את הנטס בקרוב.

* לברון ג'יימס, שכבר הגביר את הלחץ על ראשי הלייקרס, התייחס לאחר הניצחון על שארלוט לסגל הנוכחי ואמר: "זה מי שיש לנו, אין מה לדבר כרגע. אל תפנו את השאלות האלה אלי, אני אוהב את השחקנים שנמצאים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully