וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבא, השחקנים שיעזבו - ומתקפה: ברצלונה ביום שאחרי צ'אבי

הקטלאנים חולמים על קלופ אבל עלולים להסתפק ברפא מארקס, חמישה יעזבו, גוטי נגד צ'אבי: "לא היה מוכן לאמן בברצלונה, חשב שיהיה לו קל"

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

ברצלונה ממשיכה לחפש אחר מאמן לעונה הבאה שייכנס לנעליו של צ'אבי. "ההחלטה שלו תפסה את כולם בהפתעה", נכתב הבוקר (שלישי) ב"ספורט", שם ניסו לנתח איך תיראה הקבוצה בעונת 2024/25.

המטרה של דקו היא להנחית מאמן בכיר, כשהחלום הרטוב של כל המעורבים הוא יורגן קלופ, אולם האפשרות הזאת לא נראית ריאלית במיוחד. עם האנזי פליק טרם נוצר קשר, מיקל ארטטה ותומאס טוכל כבר הוציאו את עצמם מהמירוץ ושמו של אנטוניו קונטה שהוזכר "לא מתאים לפילוסופיית המועדון".

לפי אותו דיווח, אם ראשי ברצלונה לא יצליחו להחתים מנג'ר בכיר, הם יילכו על האופציה החלופית - שחקן העבר של המועדון רפא מארקס, המשמש כמאמן ברצלונה ב', וזוכה לעדיפות על פני מיצ'ל מג'ירונה וטיאגו מוטה מבולוניה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
אופציה לא ריאלית. קלופ/GettyImages

שחקן ריאל מדריד לשעבר גוטי ביקר היום באופן חריף את מאמנה הנוכחי של ברצלונה ואמר: ""צ'אבי לא הרשים אותי כלל. היה לו סגל נהדר והוא הוציא מעט מאוד מהשחקנים, זו המציאות. הסגנון שלו דומה למה שהיה לו בראש כששיחק והיו לו שחקנים לצידו, אבל מאמן גדול יודע להתאים את עצמו לשחקנים שיש לו. הוא לא היה מוכן לברצלונה, הוא חשב שזה יהיה קל מאוד".

גוטי הוסיף ואמר: "כשאתה מתמקצע בקטאר ומשחק מול 300 איש, זה לא כמו לשבת על הספסל של ברצלונה. הוא מאשים את השופטים כי זו האופציה הקלה יותר, בכל פעם שברצלונה לא משחקת ברמה שהוא רוצה, הוא אומר שהשופטים בעד ריאל מדריד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
צ'אבי, מאמן ברצלונה. GIUSEPPE CACACE/AFP, GettyImages
שלל סימני שאלה בעידן שאחרי צ'אבי/GettyImages, GIUSEPPE CACACE/AFP

אשר לסגל שצפוי להיבנות בעונה הבאה, חמישה שחקנים לכל הפחות צפויים לעזוב, כך לפי "ספורט". חוזיהם של סרג'י רוברטו ומרכוס אלונסו יסתיים, ומלבדם גם אוריול רומאו, ראפיניה ואנדראס כריסטנסטן ככל הנראה יימכרו. ניסיון ייעשה לרכוש את ז'ואאו קאנסלו וז'ואאו פליקס, לצד "בלם חזק ושחקן שובר שוויון לאגף שמאל של ההתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully