וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי: "כשאני עם המשפחה, אני יכול להוציא את הטוב ביותר מעצמי"

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 9:55

קשרה המושאל של מכבי חיפה דיבר על הפתיחה הנהדרת בניימיכן: "אני בכושר מצוין ומקווה שזה יימשך. מחכים לתוצאות הבדיקות של בני". יכבוש גם בגביע? (21:00, ספורט2)

צ'ארון שרי נפרד מאוהדי מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צ'ארון שרי פתח נהדר את דרכו בניימיכן, עם שני שערים בשני משחקיו הראשונים. הערב (שלישי, 21:00, ספורט2) הוא ינסה לסייע לקבוצתו לנצח את דן האח בחצי גמר הגביע ההולנדי, ואולי לעשות צעד אל עבר הנפה שנייה (הראשונה היתה עם כרוניגן ב-2014/15).

"אני מרגיש בכושר מצוין ומקווה שזה יימשך כמה שיותר", אמר היום לתקשורת במולדתו. "לכל מדינה יש את הקסם שלה. מבחינתי השיאים שלי היו העונה עם כרוניגן ב-2015, והשער שלי עם מכבי חיפה מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות. זה היה אחד הדברים הכי יפים שאפשר לחוות ככדורגלן".

הקשר הנפלא עזב את מכבי חיפה כדי לשהות לצד משפחתו, ובפרט לצד בנו בן החמישה חודשים, הסובל מעניין רפואי לא פשוט. "אני אופטימי", סיפר שרי, "מצבו טוב כרגע, אבל אנחנו מחכים לתוצאות של בדיקות. זו הסיבה שאני, אשתי ושלושת ילדי חזרנו מהולנד לישראל. רציתי להיות עם המשפחה שלי במצב הזה ולתמוך באשתי ובילדי. כשאני עם המשפחה שלי אני מרגיש טוב ויכול להוציא את הטוב ביותר מעצמי".

צ'ארון שרי שחקן ניימיכן. ANP, GettyImages
יכבוש משחק שלישי ברציפות? שרי/GettyImages, ANP

על חלומות הגביע סיפר: "אני יודע כמה זה כיף לשחק בגמר, זו היתה חוויה נפלאה והלוואי שאוכל לחזור עליה. היה נחמד מבחינתי להתחיל ככה את הקדנציה שלי בניימיכן, זה מיד גרם לי להרגיש טוב. מיד הרגשתי פה בבית. כיף לשחק עם החבורה הזאת".

גם הפרשן ההולנדי מיקוס חאוקה התרשם משרי ואמר: "הוא בא לכאן והוא מיד השחקן הכי טוב על הדשא. הוא שיחק בליגת האלופות והיה ברמות הגבוהות גם לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully