וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר להבין את בולדווין. השיפוט ביורוליג הפך העונה לקרקס"

במגזין "באסקטניוז" דנו בהתפרצות של כוכב מכבי תל אביב אחרי באסקוניה: "הוא צריך להיענש, אבל גם ביורוליג צריכים לעשות חשבון נפש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2/ספורט1

היורוליג ככל הנראה תסתפק בקנס לווייד בולדווין אחרי התפרצותו כלפי השופט אחרי ההפסד של מכבי תל אביב לבאסקוניה ביום חמישי, אבל התקרית החריגה ממשיכה לעורר שיח בנוגע לתפקודם של שופטי היורוליג העונה.

בולדווין היה האחרון מתוך שורה של שחקנים שהתלוננו לאחרונה על חוסר אחידות אצל השופטים ביורוליג. מייק ג'יימס ושחקנים נוספים, רובם אמריקאים, ביקרו מוקדם יותר העונה שופטים עם ציוצים בטוויטר, ובאופן כללי ניכר שיש תלונות וטרוניות רבות נגד אנשי המשרוקית העונה.

בפודקאסט של מגזין הכדורסל האירופי "באסקטניוז" דנו בנושא בעקבות התקרית של בולדווין, ואמרו: "בולדווין צריך להיענש. גם אם היה שיפוט רע מאוד, לא צריך לתקוף שופט בצורה כזאת. אפשר להבין את האכזבה שלו, אבל אסור להגיב ככה. במיוחד אחרי המהלך האחרון בו לא הייתה שום עבירה.

"מצד שני, אין יותר מדי יציבות אצל השופטים העונה. אם רק שחקן אחד היה מתלונן, אפשר היה לומר שמדובר במקרה יחיד. אבל כל כך הרבה שחקנים מתלוננים על השיפוט, גם בטוויטר, שכנראה שיש משהו מאחורי זה. הם מדברים על זה בינם לבין עצמם, וזה אומר שיש אישיו. בולדווין צריך להיענש, אבל גם ביורוליג צריכים לעשות חשבון נפש. יהיה טוב מאוד אם ביורוליג יתחילו לפרסם דו"חות שיפוט כמו ב-NBA. מכבי תל אביב וגם באסקוניה לא היו מרוצות מהשיפוט במשחק המדובר. מכבי תל אביב הרגישה שהשופטים לא שלטו במשחק, וגם לבאסקוניה שניצחה היו תלונות".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
לא היחיד שמתלונן. בולדווין/דני מרון

בפודקאסט סיכמו את הדיון עם הערה נוספת: "מה שקורה עם השיפוט ביורוליג העונה זה קרקס, במיוחד בכל מה שקשור לזריקות עונשין. קחו לדוגמא את המהלך של ווייד בולדווין במשחק מול באסקוניה, בו הוא סחט שלוש זריקות עונשין. השופט הלך למסך, ראה 'ניסיון לזריקה' ונתן לבולדווין שלוש זריקות. זה זול מדי, לא צריך לתת על דבר כזה שלוש זריקות. אני לא מדבר על שחקן אחד, כולם עושים את זה. כשג'יימס הארדן עשה דברים כאלה ב-NBA, שינו את החוק כדי שהוא יפסיק להוציא עבירות כאלה בעורמה. צריך יותר היגיון בשיפוט ביורוליג. זה מאוד חסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully