וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון שוב סופסל, קר מצפה שיתרגל למעמדו החדש: "כואב להזדקן"

הצלף הדועך ראה מהספסל את הרוקי האלמוני תופס את מקומו במאני טיים, והודה: "זה קשה מאוד, ומשפיע מנטלית". קר וקרי שולחים מסר: תתאים את עצמך למצב החדש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2/ספורט1

קליי תומפסון חווה העונה ירידה נוספת ביכולת ובמעמד, ומודה שהוא מתקשה להתרגל לסטטוס החדש. אחרי שסופסל בדקות ההכרעה בשניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים של גולדן סטייט, הצלף המדופלם דיבר בכאב וגילוי לב. "כן, זה דורש ממני התאמות וכן, זה מאוד קשה לי. אתם צוחקים עליי? להפוך מאחד השחקנים הכי טובים לשחקן ספסל, זה קשה לכל אחד", אמר תומפסון אחרי שראה מהצד את הווריירס מנצחים 98:109 את ברוקלין בחוץ.

תומפסון סיים את המשחק עם 8 נקודות ב-30 דקות, החטיא את שלוש הזריקות שלו מחוץ לקשת, ירד לספסל כשנותרו 7:20 דקות לסיום ולא חזר לפרקט לאחר מכן. בדקות האחרונות הוא נאלץ לצפות בגאי סנטוס, רוקי ששותף העונה ל-61 דקות בלבד, משחק במשבצת שלו במקומו.

"אני מרגיש מצוין מבחינה פיזית. מנטלית, זה כבר סיפור אחר. אבל אלה החיים, כנראה. לא?", תהה תומפסון בתסכול לאחר המשחק. תומפסון שיבח את הצוות המסייע של הווריירס ואמר ש"אני מקבל את העובדה שסופסלתי. אני יכול לכעוס, אבל אני קודם כל שמח עבור השחקנים הצעירים ששיחקו במקומי. ניצחנו, ולא קל להשיג ניצחונות בליגה הזאת".

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
הול אוף פיימר עתידי, מיסטר קלאץ' של גולדן סטייט - ובדקות האחרונות קר מעדיף רוקי אלמוני. קליי תומפסון/GettyImages, Ezra Shaw

תומפסון מעמיד העונה ממוצע של 17.1 נקודות למשחק, הנמוך ביותר בקריירה שלו מאז שנתו השנייה ב-NBA, וקולע באחוזים הנמוכים ביותר מאז הגיע לליגה, עם 41% מהשדה ו-37.1% מהשלוש. בגולדן סטייט מנסים להסביר שההחלטה לספסל אותו הייתה נכונה ליום נתון, ומשוכנעים שלא מדובר במגמה מדאיגה מבחינתו.

במהלך הריאיון של תומפסון, התפרץ דריימונד גרין למיקרופונים ואמר ש"אני סופסלתי במשחק 5 של סדרת גמר ה-NBA. אז למי פאקינג אכפת?". סטיב קר הסביר ש"יש לקליי עונה של עליות וירידות. לא קל לשחקן כמוהו, הול אוף פיימר עתידי, להתמודד עם עונה כזאת של פציעות ותסכולים. להתבגר זה לא קל עבור אף שחקן, אבל קליי יהיה בסדר. הוא חזק מאוד מבחינה מנטלית".

סטף קרי שמצליח להישאר בשיאו גם בגילו המתקדם יחסית, משוכנע ששותפו לצמד ה"ספלאש בראדרס" יחזור לעצמו בקרוב. "הוא רוצה לקלוע יותר, הוא רוצה לשחק יותר. זה ברור, קליי אלוף NBA, והחשיבות שלו לכל מה שעשינו בשנים האחרונות עצומה. ככל שאנחנו מתקדמים בקריירה, האתגר הוא להתאים את עצמנו. יש תקופות פחות טובות, ויש רגעים שזה הזמן שלך לזרוח. אתה צריך להישאר מוכן, כי ברגע אחד הכל מתהפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully