וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי בוראר נשאר בהפועל חדרה: "אף אחד לא יודע מה עבר עליי"

הקשר הבלגי שקיבל הצעה מבאטומי והיה נתון ללחץ מצד משפחתו לעזוב, החליט להישאר: "תמיד הייתי מחוייב במאה אחוז, מכבד את כולם"

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

סמי בוראר נשאר בהפועל חדרה, ועכשיו זה סופי. קשרה הבלגי של הקבוצה יזם הערב (שני) שיחה עם מאמן הקבוצה חיים סילבס ועם ראשי הקבוצה, והודיע להם כי החליט לסיים את העונה בחדרה.

בוראר, שמחזיק בהצעה מדינמו באטומי, הסביר לראשי הקבוצה כי הוא עבר תקופה קשה מאוד לאחר המלחמה והיה לו חשש גדול לחזור לישראל. הוא אמר גם כי הוא סבל מהרבה לחץ מצד בני משפחתו, שלחצו עליו לעזוב את ישראל בגלל המצב.

יחד עם זאת, בוראר דיבר על כך שנקשר מאוד לחדרה, ואף ציין כי ראה את המאמצים הגדולים של ההנהלה להתחזק בשחקנים איכותיים בחלון הזה - מה שהכניס בו אנרגיות אחרות.

סמי בוראר הפועל חדרה. שלומי גבאי
נשאר בחדרה. בוראר/שלומי גבאי

בוראר אמר לאתר הרשמי של המועדון: "חשוב לי שכל האוהדים יידעו שאני מאוד מכבד אותם ואת הקבוצה ותמיד הייתי מחוייב במאה אחוז. אבל אף אחד לא יודע מה עבר עליי ובאיזה לחץ הייתי. אני מאוד אוהב את הפועל חדרה, התחברתי מאוד לאנשים פה ובישראל אשחק רק בחדרה. יש לנו קבוצה טובה ועם הרכש החדש אנחנו נישאר בליגה. אני קורא לכל האוהדים לתמוך בנו, להאמין בנו וביחד נצא לדרך חדשה".

כזכור, במועדון כעסו מאוד על התנהלותו של הקשר הבלגי מחוץ למגרש וגם על המגרש עצמו, ובמקביל החמיאו מאוד למאמן החדש חיים סילבס שזיהה את חוסר המחוייבות של בוראר כבר באימון הראשון שהעביר בשבוע שעבר ובעקבות כך החליט להוציא אותו מהסגל למשחק החוץ נגד בני סכנין. בשני המשחקים האחרונים של חדרה בוראר חזר להרכב והיה שותף להפסדים מול ריינה ומכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully