וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעבר ל"סקסית": המתעמלת אוליביה דאן בתרגיל שעשה היסטוריה

6.2.2024 / 8:31

אחרי הטענות שהיא "לוקחת אחורה את ספורט הנשים", אוליביה דאן נתנה תרגיל מרשים על הקרקע שסתם את הפה לכל המפקפקים. צפו בביצוע המרשים

המתעמלת אוליביה דאן בתרגיל קרקע/מתוך הרשתות החברתיות

אוליביה דאן היא אחת הספורטאיות הכי פופולריות בארה"ב בשנים האחרונות, כשהיא נהנית מהצלחה פיננסית גדולה בזכות מיליוני העוקבים שלה ברשתות החברתיות. המתעמלת היפהפייה, שכיכבה גם בגיליון בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד", מעלה סרטונים ותמונות שזוכים למיליוני צפיות ולייקים, והטענות נגדה היו שהיא וכדמותה מחזירות את ספורט הנשים אחורה, מאחר שהיא משתמשת במיניות שלה על מנת לקדם את עצמה. עם זאת, בסוף השבוע דאן הוכיחה למפקפקים שהיא מתעמלת מוכשרת, עם תרגיל קרקע מצוין במסגרת טורניר המכללות.

דאן, 21, מתעמלת בנבחרת ההתעמלות של אוניברסיטת לואיזיאנה סטייט, נהנית מהחוקים היחסית חדשים בספורט המכללות בארה"ב, שמאפשר לסטודנטים להרוויח כסף וליהנות מחוזי פרסום וחסויות - בניגוד לעבר כאשר ספורטאים במכללות לא הורשו להרוויח כסף מעיסוקם בספורט.

בסוף השבוע היא הייתה חלק מהנבחרת של LSU שרשמה הישג היסטורי - הציון הגבוה בתולדות האוניברסיטה המצליחה. דאן זכתה לציון 9.875, שיא עונתי עבורה.

עוד בוואלה!

כוכבת ההתעמלות מהמכללות עושה מיליונים. האירוניה: אסור לה ללכת לכיתה

לכתבה המלאה
המתעמלת אוליביה דאן. livvydunne, אינסטגרם, צילום מסך
מאות אלפי דולרים לכל פוסט. דאן/צילום מסך, livvydunne, אינסטגרם
המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן. Stew Milne, GettyImages
ספורטאית מוכשרת. דאן/GettyImages, Stew Milne
המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן. אינסטגרם, livvydunne, אתר רשמי
המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/אתר רשמי, אינסטגרם, livvydunne

דאן, שנמצאת בעונתה האחרונה, על פי הערכות הכניסה כבר כ-4 מיליון דולר, סכום עצום עבור מתעמלת, שהודתה שהיא מרוויחה מאות אלפי דולרים על כל פוסט. "רק עושה את מה שאני אוהבת, עם האנשים שאני אוהבת", כתבה דאן על התרגיל שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully