וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל קיימו פגישות עם הקבוצות האירופאיות: "הקשר חשוב לנו מאוד"

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 19:45

המאמן בית הלחמי ומנהל הנבחרת מוטי דניאל קיימו סבב פגישות עם הנציגות הישראליות באירופה לקראת חלון מוקדמות אליפות אירופה 2015 המתקרב: "קיבלנו שיתוף פעולה מלא כמו שראוי סביב הנבחרת"

השבוע הושלם סבב פגישות שקיימו מאמן הנבחרת הלאומית, אריאל בית הלחמי ומנהל הנבחרת מוטי דניאל עם המאמנים והצוותים המקצועיים של הקבוצות המשתתפות במפעלים האירופים הפועל תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל חולון ומכבי תל אביב, עם אנשיה התקיימה הפגישה אתמול (ראשון). זו הפעם הראשונה שמתקיים סבב מסוג זה וזאת לקראת חלון הנבחרת המתקרב, בו תפגוש את פורטוגל וסלובניה, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2025.


ההתמקדות בקבוצות המשחקות באירופה נובעת מהמצב המיוחד שנוצר עקב המלחמה, בו יש ריבוי נסיעות ולוח זמנים צפוף מאוד עקב משחקים שנדחו. מטרת המפגשים לקבל עדכון מקצועי על מצב השחקנים בסגל הרחב מבחינת כושרם האישי, סטטוס בריאותי והלך הרוח הכללי. מפגשים אלו נתנו גם הזדמנות לפגוש לשיחה אישית קצרה את השחקנים עצמם.

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי עם בר טימור. ברני ארדוב
מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי עם בר טימור/ברני ארדוב

מנהל הנבחרת מוטי דניאל סיכם: "הקשר עם המועדונים חשוב לנו מאוד. התקבלנו בזרועות פתוחות על ידי כולם וקיבלנו שיתוף פעולה מלא, כפי שראוי שיהיה סביב הנבחרת. למדנו הרבה על מצב השחקנים, מידע שיעזור לבחור את תמהיל השחקנים הנכון להוביל את הנבחרת להצלחה בחלון הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully