וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן: "כילד גדלתי על תיירי הנרי, אני מקווה לכבוש כמוהו בסלרניטנה"

החלוץ דיבר לראשונה אחרי המעבר לאיטליה: "זו אחת מחמש הליגות הטובות בעולם. מקווה שהשערים שלי ייסייעו לקבוצה להישאר בליגה הבכירה"

תקציר מהליגה האיטלקית: פרוזינונה - מילאן 3:2/ספורט1

אחרי תקופה מתסכלת מאוד בגרנאדה, במדיה הוא כמעט שלא שיחק, שון וייסמן פתח פרק חדש כשחתם בסלרניטנה, לה הוא ינסה לסייע לשרוד איכשהוא בליגה הבכירה למרות שהקבוצה שקועה במקום האחרון.

היום (שני) חלוץ נבחרת ישראל ערך ריאיון ראשון מאז החתימה שלו שבו הוא בעיקר סיפר על עצמו לתקשורת האיטלקי. "איך שנחתתי בשדה התעופה הרגשתי את החיברה כלפיי ואני מודה לכולם על זה", אמר וייסמן, "אני מאוד שמח שהצטרפתי לסלרניטנה ואני לא יכול לחכות לעזור לקבוצה".

"המטרה שלנו היא לשרוד בליגה", הוסיף שון, "אני מקווה שהגולים שלי יסייעו לקבוצה. אני כבר מחכה למשחק הראשון שלי כאן. מהרגע שחתמתי קיבלתי הרבה הודעות וחיזוקים. הגעתי לכאן כדי לשחק, אבל המאמן יחליט כמה אשחק".

שון וייסמן, גרנאדה. Fermin Rodriguez/Quality Sport Images, GettyImages
השחקן האחרון שהגיע לסרייה A בחלון ההעברות של החורף. וייסמן/GettyImages, Fermin Rodriguez/Quality Sport Images

וייסמן נכלל בסגל של סלרניטנה כבר אמש במשחק החוץ שבו קבוצתו סיימה ב-0:0 אצל טורינו, כאשר הקבוצה נועלת את הטבלה ורחוקה שש נקודות מחוף מבטחים ועם הפרש השערים הכי גרוע בליגה. את הקבוצה מאמן פיפו אינזאגי, חלוץ העבר האגדי, שינסה להפיק מוייסמן את המיטב.

"הסרייה א' זו אחת מחמש הליגות הכי טובות באירופה ואחת הטובות בעולם", פרגן וייסמן, "אני שמח על הזכות לשחק כאן. בחרתי את החולצה מספר 14 משום שכילד גדלתי על תיירי הנרי ואני מקווה לכבוש כמות שערים כמו שהוא כבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully