וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בקונכייה: 96:98 להפועל באר שבע על רמת גן

השנייה בטבלה כמעט חזרה מפיגור 15 ברבע האחרון, אך לבסוף נכנעה בבירת הנגב לקבוצת התחתית. 26 לגאנט, מקולום פספס הזדמנות לכפות הארכה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2/ספורט1

קשה להגדיר הפסד של עולה חדשה ליריבה שנמצאת כמה שנים בליגה הבכירה כהפתעה, אך זה בדיוק מה שקרה הערב (שלישי) באולם הקונכייה. הפועל באר שבע מהתחתית רשמה 96:98 על מכבי עירוני רמת גן, שכעת חולקת את המקום השני עם מכבי תל אביב כשלשתיים אחוזי הצלחה זהים. עבור האדומים מדובר בניצחון רביעי העונה והם בורחים מעט להפועל אילת האחרונה.

אחרי רבע ראשון צמוד הגיעה ריצה של המקומיים בהובלת ג'רוויס וויליאמס וג'קינן גאנט בדרך ליתרון דו ספרתי. במהלך האחרון של המחצית קנדל מקולום צימק, ורמת גן ירדה להפסקה בפיגור 51:43. ברבע השלישי המארחת שוב פתחה מבערים כשנטע סגל ואיגור קולשוב עוזרים לחבריהם הזרים. רמת גן לא הרימה ידיים, והורידה ל-75:71 בלבד בתום הרבע.

גם את הרבע האחרון רמת גן החלה רע, והקבוצה של יואב שמיר ניצלה זאת כדי לבטוח פער מבטיח של 74:89, שש דקות וחצי לסיום ההתמודדות. האורחת מחקה כמעט את כל ההפרש עם ריצת 3:17, שאותה סגל עצר עם שלשה. מקולום קבע שוויון מקו העונשין, קולשוב דייק מבחוץ וקבע 95:98 באר שבע בתחילת הדקה האחרונה. מקולום ניגש לקו העונשין בשניות הסיום בפיגור 98:96, אך החטיא את הזריקה הראשונה. לאחר שהחטיא בכוונה את הזריקה השנייה הוא קיבל הזדמנות נוספת לכפות הארכה, אך פספס ובאר שבע חגגה.

ג'קינן גאנט הוביל את הפועל באר שבע עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים, איגור קולשוב הוסיף 16 כולל שלשה קריטית. 28 נקודות של קנדל מקולום לא הספיקו, אדם אריאל קלע 20. גרנט שרפילד רשם דאבל דאבל למנצחת, בניה סרור עשה זאת בשורות המפסידה.

כרם משעור, שחקן מכבי עירוני רמת גן. גיא ביטמן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
רמת גן הפסידה בבאר שבע. משעור/אתר רשמי, גיא ביטמן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

קלעו להפועל באר שבע: ג'קינן גאנט 26 (9 ריבאונדים), איגור קולשוב 16, נטע סגל, ג'רוויס וויליאמס וגרנט שרפילד (11 ריבאונדים) 11 כ"א, אלייז'ה פמברטון 9, רון ציפר 8, חואקין שוכמן 5, רועי פריצקי 1. שותפו ולא קלעו: גלעד לוי וסאם איוריו.

קלעו למכבי עירוני רמת גן: קנדל מקולום 28, אדם אריאל 20 (7 ריבאונדים), אייזיה מיילס 15, בניה סרור (11 ריבאונדים) וג'יי פי טוקוטו 10 כ"א, ג'ורדן כהן 6, יהל מלמד 3, הראל דדון וכרם משעור 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully