וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקה חורחלי ופלאמן גלאבוב חתמו בבית"ר ירושלים עד סוף העונה

5.2.2024 / 18:30

שחקן הכנף הגאורגי בן ה-22 הצטרף למחזיקת הגביע בהשאלה עם אופציה לעונה נוספת. הבלם הבולגרי יחזק את העורף של גל כהן אחרי שנתיים במכבי נתניה. גם רועי בן שמעון סגר

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

אחרי ההפסד הדרמטי להפועל בדרבי הירושלמי, בבית"ר ירושלים הודיעו היום (שני) על החתמתו של ניקה חורחלי, שחקן הכנף הגאורגי בן ה-22. חורחלי הצטרף למחזיקת הגביע בהשאלה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. השחקן חתם באמצעות סוכניו טום מור ומאיר ריפמן.

חורחלי שיחק לפני כ-15 חודשים מול הנבחרת הצעירה של ישראל (צימק לגאורגיה בהפסד 2:1) והיה על הספסל ברבע גמר היורו בו ישראל ניצחה בפנדלים. הוא הגיע מקבוצת סמגוראלי במולדתו ובעונה החולפת שהסתיימה בדצמבר הבקיע שישה שערים בליגה הבכירה, כשלפני כן כבש תשעה במדי סיוני, איתה עלה ליגה בסיום 2021 עם חמישה שערים.

פלאמן גלאבוב, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מהצהוב שחור של נתניה לצהוב שחור של בית"ר. פלאמן גלאבוב/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בבית"ר לא הסתפקו בחיזוק לחלק הקדמי וחיזקו גם ההגנה עם הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב. הבולגרי ששוחרר ממכבי נתניה חתם רשמית עד תום העונה, כשמי שיעשה את הדרך החוצה מהבירה הוא אוראל דגני. בכך השלימה בית"ר את מכסת ששת הזרים, כשגלאבוב וחורחלי הצטרפו למיגל סילבה, איסמעילה סורו, פרד פריידיי ומיירון ג'ורג'. גלאבוב התחיל את הקריירה בליטקס לובץ' בה שיחק כ-3 עונות. לאחר מכן שיחק גם בצסק"א סופיה הבולגרית ובלאטאר וליקו טרנובו. בינואר 2022 חתם במכבי נתניה ובמדיה ערך 45 הופעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

גם החלוץ רועי בן שמעון מהפועל כפר סבא נמצא בשיחות עם הקבוצה, סגר את תנאיו ועשוי להצטרף עד מחר לסגל של מחזיקת הגביע היוצאת. השחקן בן ה-23 גדל בבני יהודה, עבר במ.ס. אשדוד והעונה כבש שלושה שערים עבור נועלת טבלת הליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully