וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי מונה למאמן הפועל רמת גן, מבול החתמות בהפועל ראשון לציון

המאמן בן ה-49 החליף את אורי גוטמן שפוטר אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, פיטר אולאוולה חתם. באייה ואייזן בראשון לציון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.2/ספורט1

הפועל רמת גן מינתה היום (שני) את מנחם קורצקי למאמנה החדש. הוא מחליף בתפקיד את אורי גוטמן שפוטר אחרי פתיחת עונה מאכזבת, בעיצומו של רצף חמישה משחקים ללא ניצחון.

קורצקי בן ה-49 כבר הגיע להעביר את האימון המסכם של הקבוצה לקראת משחק התחתית מחר נגד בני שפרעם. האורדונים מדורגים במקום ה-13 מתוך 16 ומקדימים את הקו האדום בשתי נקודות בלבד.

הג'וב האחרון של קורצקי היה בהפועל חדרה, ממנה הוא פוטר ממש לפני סוף העונה שעברה. הוא אימן בעבר שלל קבוצות בשתי הליגות הבכירות, ביניהן בית"ר ירושלים, מכבי נתניה והפועל תל אביב.

בתוך כך הפועל רמת גן הודיעה על החתמת החלוץ הניגרי פיטר אולאוולה, שהתחיל את העונה בליגה במלטה. אולאוולה הגיע לישראל ב-2020 ובשתי עונות כבש 16 שערי ליגה לאומית במדי הפועל רעננה. אחרי שעזב את ישראל בקיץ 2022, הוא שיחק גם בהונגריה וארמניה.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. מאור אלקסלסי
עבודה רבה לפניו. קורצקי/מאור אלקסלסי

*** הפועל ראשון לציון הודיעה על החתמתם של לא פחות מארבעה שחקנים חדשים: שי אייזן שהתחיל את העונה בבני יהודה, איילון אלימלך שמגיע מעירוני טבריה, דניאל צדיק שהושאל מהפועל תל אביב ואוראל באייה שמגיע בהשאלה ממכבי תל אביב - אחרי ששיחק כמושאל בהפועל חדרה.

*** הקשר ירין סרדל שהתחיל את העונה בהפועל נוף הגליל, עבר להפועל אום אל פאחם. בקבוצתו החדשה הוא ישתף פעולה עם אחיו, ניב סרדל.

*** בני שפרעם צירפה את החלוץ מוחמד פוקרא בהשאלה מבני סכנין. פוקרא חזר לשפרעם בה שיחק כמושאל בעונה שעברה,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully