וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה מחפשת קשר ישראלי, עסקת לואי חלף לנתניה נפלה סופית

הצוות המקצועי רוצה לעבות את הסגל ומאמין כי הפלייאוף העליון בהישג יד. שחקן ההתקפה לא יעבור בשל אי הסכמות על הסכום. בקבוצה אמרו אחרי חדרה: "אם נמשיך להחמיץ ככה, קבוצות אחרות יענישו"

תקציר: בני ריינה - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

בני ריינה עשתה אמש (ראשון) צעד גדול לעבר כניסה לפלייאוף העליון, עם ניצחון ביתי 1:2 על הפועל חדרה שבזכותו פתחה פער של ארבע נקוודת מבני סכנין ומכבי נתניה, וחמש נקודות מהפועל תל אביב. בקבוצה, שמדורגת כרגע חמישית בטבלת ליגת העל, מאמינים שהכרטיס לשישייה הראשונה בתום הסיבוב השני בהחלט בהישג יד.

בריינה הביעו שביעות רצון מהמשחק אמש והחמיאו למאמן שרון מימר על העבודה הטובה עד כה. למרות התוצאה הצמודה, במועדון אמרו: "הכי חשוב שיש כאן קבוצה טובה וחזקה. אתמול זה היה צריך להסתיים בניצחון קל, אם לא היינו מחמיצים כל כך הרבה זה היה נגמר 4:0 או 5:0. נצטרך ללמוד מזה, כי אם נמשיך להחמיץ ככה, ניענש על ידי קבוצות אחרות".

אתמול הכל הצביע על כך שלואי חלף יעבור למכבי נתניה ומימר אף נפרד ממנו, אלא שהבוקר פוצצו המגעים בין המועדונים בשל אי הסכמות בנוגע לדמי ההעברה, והעסקה ירדה מהפרק. נכון לעכשיו, חלף צפוי להישאר בבני ריינה. הפועל באר שבע התעניינו בו ובחלוץ מארק קוסטה, אך עד כה לא הגישה הצעה על מישהו מהם.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
חגיגות בני ריינה בסיום המשחק/מאור אלקסלסי

בבני ריינה יעשו מאמץ במהלך היום כדי לצרף קשר ישראלי נוסף לסגל. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהסגל הקיים, אך מבקשים עוד שחקן למרכז השדה כדי לאפשר אופציות גדולות יותר ברוטציה לקראת ההמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully