וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תרכוש את איברהים טנקו מיאבור הסרבית

שחקן ההתקפה הגנאי, 24, יחתום לשלוש שנים וחצי. במועדון טוענים: עסקת לואי חלף רחוקה מלהיסגר. צ'ירינו הושאל לאום אל פאחם

תקציר: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 1:0/ספורט1

יממה לפני סגירת חלון ההעברות, מכבי נתניה הודיעה הבוקר (שני) כי הגיעה לסיכום עם יאבור הסרבית על רכישתו של איברהים טנקו. מדובר בשחקן כנף שמאל ממוצא גנאי, שיכול לשחק גם כחלוץ חוד, ובחצי הראשון של העונה הנוכחית רשם את המספרים הטובים ביותר בקריירה: חמישה שערים וארבעה בישולים ב-18 הופעות בליגה הסרבית.

טנקו בן ה-24 סיכם בנתניה לשלוש שנים וחצי ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות, כשהוא יהיה ככל הנראה שחקן החיזוק האחרון של הקבוצה בחורף הזה.

טנקו עזב את גאנה בגיל 18 כדי להצטרף לאקדמיה של הכוכב האדום, אבל מעולם לא שיחק בקבוצה הבוגרת של המועדון הבכיר בסרביה. בעונת 2018/19 הושאל לבזאניה מהליגה השנייה באותה מדינה, ושנה לאחר מכן עבר למלאדוסט שבמדיה לא כבש כל העונה. משם הגיע ליאבור בהעברה חופשית, ואחרי שרשם חמישה שערים ושני בישולים בעונת 2021/22, בעונה הנוכחית הוא כבר הספיק כאמור להעמיד מספרים טובים יותר.

איברהים טנקו במדי יאבור. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מגיע אחרי חצי עונה טובה בסרביה. איברהים טאנקו/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בנתניה הכחישו הבוקר את עסקת העברתו של הקשר לואי חלף מבני ריינה וטוענים שהמהלך רחוק מלהיסגר. לטענת היהלומים, אין עדיין סיכום עם בני ריינה וגם תנאי השחקן עצמו טרם סוכמו. ייתכן שביממה הקרובה תהיה התקרבות בין הצדדים, אך נכון לעכשיו מבהירים בנתניה שהסיכויים גדולים יותר לכך שהעברתו של חלף לא תצא לפועל.

כך או כך, מי שיעזוב את הקבוצה הוא שחקן הכנף הקוסטה ריקני ראצ'יד צ'ירינו. צ'ירינו שנרכש בקיץ, הושאל להפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully