וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאבד את ה-MVP: אמביד ינותח, "סיכוי קטן שיחזור לשחק העונה"

ה-MVP המכהן והמועמד הבולט לזכות בפרס גם העונה, ינותח במיניסקוס ויחמיץ "פרק זמן משמעותי". בפילדלפיה מאמינים שקאמבק במהלך העונה אפשרי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.2/ספורט1

מכה גדולה לפילדלפיה: הסיקסרס הודיעו הלילה (בין ראשון לשני) כי ג'ואל אמביד, ה-MVP המכהן ומי שסומן בחצי העונה הראשונה של עונת ה-NBA כמועמד הבולט לשחזר את הזכייה בפרס, יעבור בימים הקרובים ניתוח במיניסקוס.

בעקבות הניתוח אמביד יחמיץ "פרק זמן משמעותי", כשספק גדול אם יוכל לחזור לשחק העונה. יחד עם זאת, על פי ההודעה של הסיקסרס לעיתונות, בקבוצה "עדיין לא סוגרים את הדלת" בנוגע לאפשרות שאמביד יחזור בשלב כלשהו בהמשך העונה.

בעקבות ההתפתחויות, אמביד בכל מקרה לא יוכל לעמוד במכסת המשחקים הנדרשת ולא יוכל לזכות בפרס ה-MVP של העונה הסדירה, אף שעד כה הוא היה ראוי לכך בהחלט. אמביד רשם במהלך העונה רצף של 22 משחקים עם 30 נקודות ומעלה, אבל במשחק מול גולדן סטייט בו נפצע נקטע הרצף, ומאז הוא ניסה לחזור למגרשים ללא הצלחה. עד כה אמביד הוביל את ה-NBA עם 35.3 נקודות בממוצע למשחק.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Thearon W. Henderson, GettyImages
בשורות מאכזבות לאמביד ולליגה כולה/GettyImages, Thearon W. Henderson

מדובר כמובן במכה אנושה מבחינת פילדלפיה, שמתקשה מאוד ללא אמביד העונהה. ב-10 מתוך 14 המשחקים שאמביד פספס העונה, הסיקסרס הפסידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully