וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה גברה 0:2 על עפולה, בני יהודה ניצחה בתוספת הזמן

זיקרי (39) ושרצקי (54) כבשו למוליכת הטבלה. רוזן (45+5), בארי (90+1) וקריב (90+9) מחקו יתרון של לוי (21) ב-1:3 על אום אל פאחם. טבריה גברה 1:3 על ראשון לציון

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2023/24/צילום: שלומי גבאי. עריכה: ניר חן

המחזור ה-20 בליגה הלאומית סיפק הערב (שלישי) מחזור שלם של משחקים כשבמוקד עירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל עפולה, בני יהודה ניצחה בתוספת הזמן את אום אל פאחם ועירוני טבריה גברה על ראשון לציון בשמירת סטטוס הקוו בצמרת. הרצף של מכבי יפו נעצר דווקא מול הפועל כפר סבא, הפועל נוף הגליל טיילה מול כפר קאסם.

הפועל עפולה - עירוני קרית שמונה 2:0

אחרי הניצחון של הפועל ראשון לציון שהחזיר אותה לפסגת הטבלה בליגה הלאומית, הקבוצה של שי ברדה נותרה במקום הראשון עם ניצחון נוסף. אריאל שרצקי בישל לרועי זיקרי את שער היתרון בדקה ה-39 וכבש בעצמו בנגיחה בדקה ה-54 בדרך לשלוש נקודות משחק שני ברציפות. קרית שמונה כבר כמעט חגגה פתיחת פער בפסגה, אבל הניצחון הדרמטי של בני יהודה שמר על הקבוצות עם אותו מספר נקודות. עפולה במשחק 9 ברציפות ללא ניצחון בליגה.

דקה 39: 0:1 לקרית שמונה! מסירת עומק נהדרת של אריאל שרצקי מצאה את רועי זיקרי שמתוך הרחבה הכניע את שגיא מלול.

דקה 54: 0:2 לקרית שמונה! נגיחה מדויקת של שרצקי הכפילה את היתרון של מוליכת הטבלה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם אריאל שרצקי: עאיד חבשי, רועי זיקרי. מאור אלקסלסי
עדיין בפסגה. קרית שמונה/מאור אלקסלסי

בני יהודה - הפועל אום אל פאחם 1:3

הכתומים ניצלו את ההפסד של עירוני טבריה כדי לטפס למקום השני בשוויון נקודות עם קרית שמונה, טרם המשחק הערב בבלומפילד. הדברים התחילו בצורה רעה עבור בני יהודה כשגל לוי בעט כדור שפגע בדקה ה-21 בהגנת המארחת, הטעה את יהונתן שאבי ונכנס לרשת. רגע לפני הירידה למחצית, שחר רוזן סיפק את אחד משערי העונה בלאומית כשבעט כדור אדיר מחוץ לרחבה לחיבורים של אריק ינקו (45+5) והשווה את התוצאה. בתוספת הזמן (90+1) אבובאקר בארי שיגר בעיטה חזקה לפינה של ינקו וקבע מהפך. נהוראי קריב (90+9) ניצל מתפרצת ללא ינקו בשער וכבש את השלישי ששמר על בני יהודה צמודה לקרית שמונה שבפסגה.

דקה 21: 0:1 לאום אל פאחם! בעיטה של גל לוי על סף הרחבה פגעה בשחקן הגנה של בני יהודה, הטעה את יהונתן שאבי ונכנס לרשת.

דקה 45+5: בני יהודה השוותה ל-1:1! שחר רוזן בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה מצא את החיבורים של אריק ינקו בשוויון חשוב לפני הירידה למחצית.

דקה 90+1: 1:2 לבני יהודה! בעיטה יוצאת מן הכלל של אבובאקר בארי מחוץ לרחבה מצאה את הרשת של ינקו בביצוע מדהים - מהפך שקירב את הכתומים בחזרה לפסגה.

דקה 90+9: 1:3 לבני יהודה! הסיפור נסגר רשמית עם מתרפצת של נהוראי קריב שניצל שינקו לא היה בשער וגלגל לרשת החשופה את השלישי של הכתומים.

הפועל ראשון לציון - עירוני טבריה 3:1

ההפסד לבני יהודה הוציא מעט את הרוח מהמפרשים, אבל בביקור בראשון לציון, קבוצת הצמרת הוציאה עצבים וחזרה לנצח. כבר בדקה השנייה בעיטה של גדעון אקאווה פגעה ביעקב אבבה שכבש משחק שני ברציפות. והיב חביבאללה הכפיל עם פתיחת המחצית השנייה (46) ובדקה ה-53 בישל לפרנקו מזורק את השלישי של טבריה. ראשון הצליחה לצמק בדקה ה-72 כשעמית מוסרי הקפטן ניצל בלאגן ברחבה ובעט מקרוב לרשת הטבריאנית, במה שלא הספיק למארחת עם הפסד שלישי ברציפות.
דקה 2: 0:1 לעירוני טבריה! בעיטה של גדעון אקאווה מחוץ לרחבה פגעה ביעקב אבבה שהטעה את השוער ובעט לרשת.

דקה 46: 0:2 לעירוני טבריה! והיב חביבאללה חלף על פני מתן עמבר וכבש לרשת החשופה את השני של האורחת.

דקה 53: 0:3 לטבריה! חביבאללה סידר לפרנקו מזורק מצב נוח מקרוב והארגנטינאי כבש את השלישי.

דקה 72: ראשון לציון צימקה ל-3:1! עמית מוסרי ניצל בלאגן ברחבה של טבריה ומקרוב בעט לרשת של טל בומשטיין את השער המצמק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבובקאר בארי שחקן בני יהודה מול שון בוסקילה שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
האחראי למהפך. בארי/דני מרון

מכבי יפו - הפועל כפר סבא 1:1

רצף של שבעה ניצחונות של מכבי יפו בכל המסגרות נעצר דווקא בבית מול נועלת הטבלה. האורחת הפתיעה כבר בדקה ה-12 כשמוסטפא שיח יוסף הכניע את אלמוג מלול שהגיב רע ולא הצליח להדוף מצב קל יחסית. גיל יצחק המשיך ללהוט ולהגדיל את הפער במלכות השערים של הלאומית עם נגיחה נהדרת בדקה ה-28 שחילקה את הנקודות.

דקה 12: 0:1 להפועל כפר סבא! הרמה יפה של רז ברוכיאן מצאה את הראש של מוסטפא שיח יוסף שנגח לא חזק מדי, אבל אלמוג מלול לא הצליח לעצור בטעות קשה.

דקה 28: מכבי יפו השוותה ל-1:1! נגיחה נהדרת של גיל יצחק החזירה את המארחת למשחק.

הפועל נוף הגליל - מ.ס. כפר קאסם 0:3

הקבוצה של מוטי איווניר עם ניצחון שלישי ברציפות שהשאיר אותה במקום החמישי בטבלה. טעויות קשות של מאור ארליך שבדקה ה-31 אגרף לשערו ובדקה ה-58 יחד עם קומדיית טעויות בהגנת האורחת סידר לאלחאסן קייטה שער במשחק רביעי ברציפות. השער השלישי הגיע בדקה ה-86 כשבעיטה של סלאח חוסיין פגעה בלירן ריגן, הטעתה את ארליך ונכנסה לרשת בניצחון קל עבור נוף הגליל.

דקה 31: 0:1 לנוף הגליל! כדור גבוה שעלה לרחבה שם את אלחאסן קייטה ומאור ארליך צמודים אחד לשני, אבל השוער של כפר קאסם טעה בענק ואגרף לשערו את היתרון של המארחת.

דקה 58: 0:2 לנוף הגליל! קומדיה של טעויות בכפר קאסם סידרו לקייטה את השער השני של המארחת לאחר דחיקה מקרוב את שחקן ההתקפה.

דקה 86: 0:3 לנוף הגליל! בעיטה של סלאח חוסיין פגעה בלירן ריגן, הטעתה את ארליך ונכנסה לרשת את כפר קאסם.

גיל יצחק מכבי יפו. מאור אלקסלסי
שוב כבש, אבל הרצף נעצר. גיל יצחק/מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון - מכבי הרצליה 0:0

בדרבי האזורי בסיבוב הראשון ניצחה רמת השרון 1:3 את שכנתה, הייתה הבלתי מנוצחת היחידה בלאומית וניצבה במקום השני. אלא שמאז הרבה דברים השתנו וכעת אפילו מקומה בפלייאוף העליון לא ודאי, ובדרבי השני של העונה, השתיים נפרדו בתיקו מאופס ששם את רמת השרון במקום השביעי בטבלה, בעוד הרצליה במקום ה-11 במשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

הפועל עכו - סקציה נס ציונה 1:1

משחק מרכז הטבלה הסתיים בצורה דרמטית עם שוויון בדקה ה-88. עילאי תומר כבש שער עצמי בדקה השמינית והכניס את הקבוצה של יובל נעים לפיגור, אבל סינטאיהו סלליך הכניע מהנקודה הלבנה את ראזי אבו חמדאן לקראת הסיום וחילק את הנקודות אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

דקה 8: 0:1 לעכו! הרמה של נתנאל חגאני פגעה בעילאי תומר שבעט לרשת של קבוצתו שער עצמי והעלה את המארחת ליתרון.

דקה 88: נס ציונה השוותה ל-1:1! סינטאיהו סלליך הכניע מהנקודה הלבנה את ראזי אבו חמדאן והחזיר את האורחת למשחק.

הפועל רמת גן - איחוד בני שפרעם 0:1

בבכורה של מנחם קורצקי על הקווים, שגיא דרור עשה את ההבדל בדקה ה-51 עם ביצוע נקי מול איתמר ישראלי ושלוש נקודות חשובות למארחת. רמת גם עצרה את רצף ההפסדים ופתחה פער 5 נקודות מהקו האדום, שם נותרה בני שפרעם עם הפסד שני ברציפות.

דקה 51: 0:1 להפועל רמת גן! שגיא דרור הכניע באחד על אחד את איתמר ישראלי והעלה את המארחת ליתרון.

המחזור ה-21 ייצא לדרך בשישי (15:00):

מכבי הרצליה - בני יהודה
עירוני טבריה - הפועל עפולה
מ.ס. כפר קאסם - מכבי יפו
הפועל אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון
הפועל עכו - הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully