וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: שרון קנטור נחתה בארץ, והתקבלה על ידי לי קורזיץ

4.2.2024 / 20:06

אלופת העולם בגלישת רוח שבה ארצה אחרי מדליית הזהב המרגשת באיים הקנריים וזכתה לקבלת פנים חמה, בין היתר מאלופת העולם לשעבר החולה בסרטן. צוברי הודה: "לא הייתי בטוח שנצליח להתברג בפודיום, בגלל הלחץ. השמחה גדולה מאוד"

נחיתת שרון קנטור לאחר הזכייה במדליית זהב באליפות העולם בגלישת רוח/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

אלופת העולם בגלישת רוח שרון קנטור נחתה הערב (ראשון) בישראל וזכתה לקבלת פנים חמה, אחרי הזכייה המופלאה בלנסרוטה שבאיים הקנריים. בין מקבלי הפנים היתה גם אלופת העולם לשעבר לי קורזיץ, החולה במחלת הסרטן. מדליית הזהב הבטיחה לקנטור בת ה-21 את הכרטיס למשחקים האולימפיים פריז 2024 על חשבון קטי ספיצ'קוב, שקטפה את מדליית הארד והשלימה דאבל ישראלי שלישי ברציפות על הפודיום.

מאמנה שחר צוברי אמר עם הנחיתה: "היתה תחרות מאתגרת, הלחץ של המבחנים לאולימפיאדה הקשה על כל הגולשות להראות את היכולות האמיתיות שלהן. היה לי חשש גדול אם נצליח להתברג בפודיום, אז מבחינתי השמחה גדולה מאוד. עם כל המבחנים האולימפיים, עדיין הצלחנו לנצח. שרון אלופת העולם, קטי שלישית וזו שנה נוספת ששתי ספורטאיות על הפודיום".

גולשת הרוח שרון קנטור. יותם רונן
האלופה שבה ארצה. קנטור/יותם רונן

אמש אמרה קנטור הנרגשת: "התחושות מדהימות, עבדתי כל כך קשה היום. ניצחתי בכל השיוטים היום ואני כל כך שמחה. הגמר היה כל כך קשה, אמה וקטי היו מהירות והקרב היה צמוד. היו לי עליות וירידות לאורך התחרות הזו, אני אסירת תודה. אני עדיין לא מעכלת את זה שאני אלופת עולם השנה. אני רוצה לומר המון תודה למשפחה שלי שתומכת בי תמיד ולמאמן שלי, שחר צוברי האלוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully