וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתחזק: מכבי תל אביב החתימה את הנרי אדו

6.2.2024 / 20:25

הגנאי בן ה-20, שמשחק בכל העמדות בחלק הקדמי, חתם ל-3.5 שנים והפך לשחקן החיזוק החמישי של הצהובים בחלון החורף: "התרשמתי מאוד מהפרויקט כאן". צד את עיני אנשי המועדון במשחקים שלו במדי ז'ילינה נגד גנט במוקדמות הקונפרנס ליג

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי), עוד אחרי השעה בה נסגר חלון ההעברות בישראל, על צירופו של שחקן חיזוק חמישי בחלון ינואר. אחרי מתן בלטקסה, עדן קארצב, רז שלמה, ויונס מלדה - הפעם מדובר בזר: שחקן הכנף הגנאי בן ה-20 , הנרי אדו שחתם לשלוש שנים וחצי, עד תום עונת 2026/27.

הצהובים הגיעו לסיכום עם ז'ילינה הסלובקית, בה שיחק מאז הצטרף למחלקת הנוער של המועדון ב-2001. ב-12 משחקים בליגה הסלובקית העונה כבש 5 שערים ובישל 2 נוספים ובגביע הסלובקי הוסיף שער בשני משחקים.

הגנאי שיכול לשחק במגוון תפקידים בהתקפה וילבש את החולצה מספר 20, אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר להצטרף למכבי תל אביב, המועדון הגדול בישראל ובעל שם באירופה. התרשמתי מאוד מהפרויקט כאן במכבי ואעבוד קשה על מנת לעשות את המיטב שלי על מנת לתרום להצלחתו".

הנרי אדו לצד בן מנספורד מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
אדו עם מנספורד, הערב במשרדי מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

צפו בביצועיו של אדו

הנרי אדו מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
התרשם מהפרויקט של מכבי תל אביב. הנרי אדו/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

כאמור, אדו הוא שחקן כנף זריז עם שליטה טובה בכדור. הוא מתופקד בדרך כלל בכנף השמאלית ומשחק עם רגל הפוכה, אבל במכבי תל אביב מייעדים לו את העמדה בכנף ימין, ומאמינים שהוא יכול לשחק בשתי הכנפיים וגם כחלוץ.

הגנאי הציג יכולת טובה נגד גנט במוקדמות הקונפרנס ליג. ז'ילינה אמנם הובסה 5:1 במשחק הראשון ו-5:2 במשחק השני, אבל אדו הותיר רושם חיובי ובישל בכל אחד מהמשחקים - כשהצהובים ניתחו את גנט לקראת המפגשים עימה, שחקן הכנף הזריז צד את עיניהם. בתקשורת הבלגית דיווחו לפני כשבוע וחצי שסטנדרד ליאז' מעוניינת באדו ואף הגישה עליו הצעה, אולם ז'ילינה סירבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully