וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה גברה על ברצלונה, אנאדולו ניצחה לפני מכבי תל אביב

אוז'ליי סידר ניצחון שני העונה על הקטלאנים - הפעם 76:79. אלופת טורקיה גברה 82:91 על באחצ'שהיר, ריאל התגברה על ג'ירונה, 17 לנמרוד לוי בהפסד סמסונספור, 3 נקודות ו-4 אסיסטים לנועם יעקב בניצחון וילרבאן

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 79:92/ספורט1

אחרי שבועיים מקרטעים במונחיה, עושה רושם שריאל מדריד עלתה בחזרה על הגל. אלופת היבשת המשיכה במומנטום מצמד ניצחונות היורוליג בשבוע החולף גם היום (ראשון) נגד ג'ירונה, עליה גברה 79:92 בדרך חזרה למסלול הניצחונות גם בזירה המקומית, לאחר שהובסה בידי גראן קנאריה במחזור שעבר. ונסן פוארייה ופקונדו קמפאסו הצטיינו אצל הבלאנקוס: הצרפתי רשם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד שהארגנטינאי קלע 17 וחילק 8 אסיסטים.

לאחר מכן חגגה ולנסיה ניצחון שני העונה על ברצלונה - הפעם 76:79 מרשים. סמי אוז'ליי כיכב עם 17 נקודות, ווילי הרננגומס סיים עם 16 ו-10 ריבאונדים, אך זה לא הספיק לקטלאנים.

שחקן ריאל מדריד ונסן פוארייה. Borja B. Hojas, GettyImages
דאבל-דאבל. ונסן פוארייה/GettyImages, Borja B. Hojas

גם נציגות ישראלית יש הערב בליגות האירופיות. בטורקיה, 17 נקודות ו-4 אסיסטים של נמרוד לוי לא סהפיקו לסמסונספור, שנכנעה בחוץ 93:83 לפטקימספור.

אנאדולו אפס צלחה את משחק הבית שלה מול באחצ'שהיר לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב ביום חמישי. אלופת טורקיה ניצחה בליגה 82:91 בהובלתו של טייריק ג'ונס שקלע 22 נקודות, כאשר אלייז'ה בריאנט ודריוס תומפסון הוסיפו 15 כל אחד - אקס מכבי תל אביב הוריד 6 ריבאונדים והגארד מסר 6 אסיסטים.

בצרפת, וילרבאן של נועם יעקב ניצחה 66:77 את לימוז'. הרכז הישראלי קיבל 8 דקות וסיים עם שלוש נקודות, ריבאונד אחד וארבעה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully