וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי אדו צפוי לנחות בישראל כדי לחתום במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 19:23

הגנאי בן ה-20 אמור להגיע ארצה ביממה הקרובה כדי להשלים את מעברו. צד את עיני הצהובים במשחקים שלו במדי ז'ילינה נגד גנט במוקדמות הקונפרנס ליג, מאז כבש העונה 5 שערים בליגה הסלובקית ובישל 2 נוספים. יכול להיות מתופקד בשתי הכנפיים

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב קרובה מאוד להחתמת הנרי אדו. השחקן צפוי לנחות מחר (שלישי) בישראל כדי לחתום במכבי תל אביב, שעם ז'ילינה כבר סיכמה את רוב תנאי העסקה שבמסגרתה תרכוש את השחקן. במכבי תל אביב רואים בו פוטנציאל גדול ומשוכנעים שהוא יכול לשחק בשתי הכנפיים ואפילו כחלוץ.

אדו בן ה-20 הוא שחקן כנף זריז עם שליטה טובה בכדור. הוא מתופקד בדרך כלל בכנף השמאלית ומשחק עם רגל הפוכה, אבל במכבי תל אביב מייעדים לו את העמדה בכנף ימין.

שחקן ז'ילינה, הנרי אדו, מול שחקן גנט, אנדרו יולסאגר. Isosport/MB Media, GettyImages
אדו (משמאל) נגד גנט בתחילת העונה/GettyImages, Isosport/MB Media

האזינו: יניב טוכמן על העסקה של מכבי תל אביב

הגנאי הגיע למחלקת הנוער של ז'ילינה ב-2021 וכעבור כמה חודשים עלה לבוגרים. השנה הוא שיחק גם בקבוצה הראשונה וגם במילואים. ב-12 משחקים בליגה הסלובקית העונה כבש 5 שערים ובישל 2 נוספים ובגביע הסלובקי הוסיף שער בשני משחקים.

אדו הציג יכולת טובה נגד גנט במוקדמות הקונפרנס ליג. ז'ילינה אמנם הובסה 5:1 במשחק הראשון ו-5:2 במשחק השני, אבל אדו הותיר רושם חיובי ובישל בכל אחד מהמשחקים. כשאנשי מכבי תל אביב ניתחו את גנט לקראת שלב הבתים וצפו במשחקים שלה, הגנאי הזריז צד את עיניהם.

בתקשורת הבלגית דיווחו לפני כשבוע וחצי שסטנדרד ליאז' מעוניינת באדו ואף הגישה עליו הצעה. לפי אותו דיווח סטנדרד הייתה מוכנה לעסקת של השאלה ואופציית רכישה בגובה חצי מיליון יורו, אבל ז'ילינה סירבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully