וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן רודיטי סיים 10 באליפות העולם, וקבע קריטריון לפריז 2024

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 11:57

הישראלי נכנס לטופ 10 במשחה ל-10 ק"מ באליפות העולם במים פתוחים בקטאר: "הרגשה מעולה, מקווה להביא כבוד וגאווה למדינת ישראל"

השחיין הישראלי מתן רודיטי. סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה, אתר רשמי
"למרות הפציעה שעבר וקשיים מאוד גדולים בחודשים האחרונים בשל המצב הביטחוני, לסיים במקום העשירי באליפות העולם זה פשוט מדהים"/אתר רשמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

השחיין הישראלי מתן רודיטי השיג הבוקר (ראשון) את הקריטריון האולימפי למשחה ל-10 ק"מ באולימפיאדת פריז 2024 שתתקיים בקיץ. רודיטי סיים במקום העשירי במשחה באליפות העולם המתקיימת בקטאר עם זמן של 1:48:31.70 שעות.

רודיטי, שסיים במקום השמיני באליפות העולם ביפן וקבע באולימפיאדת טוקיו 2020 את הישג השיא שלו (מקום רביעי), הגיע לתחרות לאחר שהחלים משבר בקרסול והצליח להתגבר עליו בדרך לטופ 10.

רודיטי אמר בסיום: "זו הרגשה מעולה לקבוע קריטריון, אני מקווה שעכשיו ההכנות לפאריס יהיו טובות ושאוכל להביא כבוד וגאווה למדינת ישראל. ברגע ששברתי את הקרסול חשבתי בעיקר מה אני עושה כדי להגיע כמה שיותר טוב לתחרות הזו, הייתי חדור מטרה להגיע כמה שיותר טוב. המשחה היה מורט עצבים עד למאות המטרים האחרונים, הקצב לא היה מספיק חזק, היינו צפופים מאוד והיו הרבה מאוד מכות. לא הייתי מרוצה מהמיקום שלי לאורך המשחה עד הסיבוב האחרון. בגלל הרוחות היו גלים וזה היה סוג של משחה הישרדותי, איזה שחיין נשאר יעיל יותר עם הרבה כוח לסיום".

המאמן אמיר עופר: "זה הישג מדהים בתנאים מאוד מאתגרים. למרות הפציעה שעבר וקשיים מאוד גדולים בחודשים האחרונים בשל המצב הביטחוני, לסיים במקום העשירי באליפות העולם זה פשוט מדהים. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר במשחקים האולימפיים ונעשה את כל המאמצים להיות הרבה יותר טובים לקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully