וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששוחרר מריינה: מרואן קבהא חתם במכבי יפו

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 13:06

אחרי כמה עונות מוצלחות בליגת העל, הקשר הוותיק ינסה לסייע ליפואים במאבקי הצמרת בליגה הלאומית: "מקווה לעמוד במטרות השנה ומודה על האמון". קויה מבאה עבר מהפועל חדרה לראשון לציון

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני ריינה 0:1/ספורט1

אחרי ששוחרר מבני ריינה, מרואן קבהא ירד ללאומית. הקשר חתם היום (ראשון) במכבי קביליו יפו וינסה לסייע לה להעפיל לליגת העל, כאשר הקבוצה מתמודדת העונה בצמרת יחד עם עירוני קרית שמונה, עירוני טבריה ובני יהודה. חוזהו של קבהא הוא עד תום העונה, כאשר החוזה יתחדש אוטומטית במידה שהקבוצה תעפיל לליגת העל.

קבהא התחיל את דרכו במכבי פתח תקוה ובהמשך שיתף פעולה עם ג'ון אוגו וניב זריהן בהפועל באר שבע, איתם זכה באליפות אחת ב-2018. באמתחתו זכייה בגביע המדינה לעונת 2019/20 עם הפועל באר שבע. בנוסף, לקבהא יש 4 הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת. בחצי העונה האחרונה שיחק בבני ריינה מליגת העל ולפני כן שיחק שתי עונות בבני סכנין.

מרואן קבהא שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
ירידה לצורך עלייה? מרואן קבהא/מאור אלקסלסי

קבהא אמר לאתר הרשמי בתגובה לחתימה: "מאוד שמח להגיע למועדון משפחתי עם אנשים טובים, מחכה לפגוש את הקהל ומקווה מאוד לעמוד במטרות ושנה הבאה נהיה במקום הנכון עבור מכבי יפו. רוצה להודות לכל ההנהלה והצוות המקצועי על האמון".

קויה מבאה, שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יורד ללאומית. קויה מבאה/שלומי גבאי

עוד שחקן שיורד מליגת העל לליגה הלאומית הוא קויה מבאה. המגן השמאלי חתם בהפועל ראשון לציון וילבש את המדים הכתומים עד תום העונה. מבאה מגיע מחדרה ולפני זה שיחק בווסטרלו הבלגית ובפורטוגל בקבוצת ויטוריה גימארייש. מבאה תופס את משבצת הזר של החלוץ לוואגה קיזיטו, שיוקפא או ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully