וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן שמכבי נתניה לא תשחרר את זלטאנוביץ' ושבירו

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 11:40

בצוות המקצועי היו שמחים לצרף חלוץ זר, אך ראשי המועדון הטילו וטו בשלב זה על שחרור החלוצים. צ'ירינו צפוי לעזוב בהשאלה, בוריס אנו יחמיץ את באר שבע

לפני המשחק בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

אווירת נכאים במכבי נתניה, אחרי ההפסד הביתי אמש 1:0 למכבי פתח תקוה והאקס רן קוז'וך. זה היה הפסד שלישי ברציפות של נתניה והרביעי שלה בחמשת משחקי הליגה האחרונים וכל המומנטום החיובי שנצבר עם הגעתו של המאמן גיא צרפתי, התפוגג בשבועות אחרונים. בקבוצה מקווים לחזור במהרה למסלול הניצחונות, כדי לא לפספס את הכרטיס לפלייאוף העליון.

בנתניה דיברו כמובן על תנאי המגרש הקשים, אבל אמרו בכנות שהתנאים היו קשים לשתי הקבוצות. "זה לא היה משחק טוב שלנו, החצי הראשון היה ממש גרוע, בחצי השני עוד הגענו לכמה מצבים ובסוף הפסדנו משער מקרי במהלך מקרי וחבל", אמרו בקבוצה.

בצוות המקצועי היו שמחים לצרף חלוץ זר חדש לקבוצה, אך ראשי המועדון הטילו וטו בשלב זה על שיחרורו של החלוץ איתמר שבירו, שמבוקש במספר קבוצות בליגת העל וההערכה היא שהבעלים אייל סגל לא רוצה לשחרר שחקן שנרכש רק בתחילת העונה בסכום שמתקרב לשני מיליון ₪. בשלב זה אין הצעות רציניות גם על איגור זלטאנוביץ' ומסתמן שגם החלוץ הסרבי שהביע לא פעם את רצונו לעזוב, יישאר בנתניה עד סיום העונה, אלא אם תגיע לבסוף הצעה יוצאת דופן ביומיים שנותרו עד סגירת החלון. שחקן הכנף הקוסטה ריקני, ראצ'יד צ'ירנו, צפוי לעזוב ביומיים הקרובים בהשאלה לאחת מבין מספר קבוצות שהביעו רצון לצרפו וייתכן שיאלץ לרדת לבסוף לליגה הלאומית.

שחקן מכבי נתניה איתמר שבירו, מול שחקן מכבי פתח תקוה הדר פוקס. ברני ארדוב
נרכש בכסף גדול אבל מתקשה להשתלב. איתמר שבירו/ברני ארדוב

במחזור הקרוב תצא נתניה למשחק חוץ קשה מאוד, נגד הפועל באר שבע בטרנר והיא תעשה זאת ללא הקשר בוריס אנו המוצהב שיעדר. גם הקשר איתן אזולאי בספק גדול למשחק הזה ורק בהמשך השבוע יתברר אם הוא כשיר או לא. ג'ואל אבו חנא שנפצע אמש, יעבור היום בדיקה לאבחון חומרת הפציעה, כאשר בלם הרכש הגאורגי סאבה חאבאדג'יאני, צפוי להיכלל בסגל להתמודדות בטרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully