וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה עד 2029 וקיצוץ של 20 אחוז: בריאל מדריד מתכוננים להגעת אמבפה

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 10:39

במדריד מדווחים שהכוכב הגדול נמצא ב"קשר רציף" עם הבלאנקוס, שמנהלים מולו מגעים מתמשכים לגבי גובה חוזהו: "ההעברה הכי גדולה מאז רונאלדו"

תקציר: רבל - פריז סן ז'רמן 9:0/ספורט1

בספרד ובצרפת סוף סוף מיישרים קו: קיליאן אמבפה יעזוב את פריז בתום העונה ויעבור לריאל מדריד כשחקן חופשי. השחקן עדיין שומר על דממת אלחוט בנוגע לעתידו, אבל בצרפת טוענים שאמבפה מתכוון להודיע קודם על ההחלטה שלו לנאסר אל חלאיפי הבוס שלו, לפני שזה ייצא לתקשורת.

על פי הדיווחים בספרד ישנם מגעים מתמשכים בין אמבפה לריאל מדריד, כאשר המו"מ הוא לגבי שכרו של השחקן, החוזה ועוד. הצדדים נמצאים בקשר רציף, כאשר בפריז מחכים לעדכון הרשמי מהכוכב, ובינתיים כבר מחפשים לו מחליף כשבין היתר עלו שמותיהם של מרכוס רשפורד ממנצ'סטר יונייטד ורפאל לאאו ממילאן.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
רק שיחליט כבר. אמבפה/רויטרס

אבל מה יהיו התנאים של אמבפה בריאל מדריד? בספרד טוענים שהחוזה שיוצע לאמבפה יהיה עד קיץ 2029, אך ריאל מדריד לא תוכל להשוות את תנאיו של השחקן, שעל פי הדיווחים קיבל מפריז הצעה לשכר עתק של 72 מיליון יורו בשנה. ב"אס" טוענים שהחוזה יהיה אומנם ארוך טווח, אך אמבפה ירוויח שכר נמוך ב-20 אחוז מזה שהוא היה יכול לקבל בפריז.

כך או כך, במדריד מכנים את העסקה הזו כ"העברת העשור", כאשר מאז ההחתמה של כריסטיאנו רונאלדו במועדון לא התמודדו עם עסקה בסדר גודל כזה. אוהדי ריאל מדריד כבר לא יכולים לחכות.

קפטן נבחרת צרפת חשף לא פעם שגדל כמעריץ של אגדות הברנבאו זינדין זידאן וכריסטיאנו רונאלדו, ותמיד חלם לשחק במדריד, כך שעל פי המקור, הוא מרגיש שזה הזמן המתאים בקריירה שלו לעבור לבירת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully