וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי קלע 60 נקודות, ו"זה לא הוביל לכלום": האם הוא אנדרייטד?

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 9:05

כוכב גולדן סטייט שוב נתן תצוגה אישית מרשימה ורשם הישג שרק קובי בריאנט עשה, אבל קבוצתו הפסידה לאטלנטה: "זה מבאס, ומתסכל". האם בניגוד לקהל והקולגות, השופטים לא מכבדים מספיק?

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

סטפן קרי קלע הלילה (בין שבת לראשון) שיא עונתי של 60 נקודות בהפסד של גולדן סטייט בהארכה 141:134 לאטלנטה, והמחיש את המצב של הווריירס: גם כשיש לה את אחד הכוכבים הגדולים בליגה, זה לא מספיק. קרי, שקלע שמונה נקודות בהארכה, היה רחוק 2 נקודות בלבד משיא הקריירה שלו - 62 נקודות שקלע מול פורטלנד ב-3 בינואר 2021. הוא קלע 22 מ-38 זריקות מהשדה, קלע 10 מ-23 שלשות והוסיף 6 מ-6 מהקו.

קרי הפך לשחקן העשירי בתולדות ה-NBA עם מספר משחקים של 60 נקודות. זו הפעם השישית העונה ששחקן קולע 60 נקודות ומעלה, כשרק בשתי עונות בתולדות הליגה היו יותר פעמים עם 60 ומעלה: 17 פעמים ב-1961/62, ותשע פעמים ב-1962/63. עם זאת, 3 מתוך 6 המשחקים של שחקן שקולע 60 ומעלה, היו בהפסד: דווין בוקר ב-26 בינואר, קארל-אנטוני טאונס ב-22 בינואר, והלילה גם סטף להט וירד מנוצח. "זה מבאס שזה לא הוביל לכלום", אמר לאחר שהווריירס נותרו במקום ה-12 במערב, וירדו למאזן 25:21. "זה מתסכל, ברור, לא לצאת עם הניצחון בידיעה שכמה מהלכים לפה או לשם יכלו להוביל לתוצאה אחרת. זה רק מוסיף לעונה המתסכלת שלנו".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Paras Griffin, GettyImages
רק 6 זריקות עונשין על 60 נקודות? קרי/GettyImages, Paras Griffin

הווריירס כמובן התמוגגו מההצגה של סטף, שהוכיח כמה הוא דומיננטי כשהוא במיטבו. "נראה שהוא ממשיך להשתפר, וזה מיוחד בגילו", אמר דריימונד גרין. המאמן סטיב קר תיאר את המשחק של קרי כ"מדהים". "התחרינו כמו משוגעים אבל פשוט לא הצלחנו להתגבר על הפיגור", אמר קר.

דז'ונטה מארי קלע את שבע הנקודות האחרונות בריצת 0:11 של אטלנטה בפתיחת ההארכה. קרי קלע 22 נקודות ברבע הרביעי, כולל ג'אמפר 14 שניות לסיום. מארי השווה מקו העונשין, וסטף החטיא זריקה שיכלה להעניק ניצחון לקבוצתו.

טריי יאנג קלע 35 נקודות, ואטלנטה ניצלה רצף של שישה משחקים ביתיים כדי לנצח ארבעה משחקים רצופים. יאנג וקרי התחבקו על המגרש, והגארד של ההוקס הודה שהוא נוהג להסתגל בהערכה גדולה על סטף משחק. "הרבה יותר כיף כשאתה מנצח", אמר יאנג. "אתה תמיד רוצה להילחם, אתה תמיד רוצה להתחרות, אתה רוצה להראות את המיטב שלך מול הטובים ביותר... סטף היה לוהט". כידוע, לא רק יאנג מלא הערצה לסטף, אלא גם הקהל הרחב, כשפורסם שחולצה הכי נמכרת ב-NBA היא של סטף, מעל לכל שאר הכוכבים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרוקי ברנדין פודזימסקי המשיך לילה של תלונות של הווריירס לשופטים. כשנשאל האם זה מאכזב "לבזבז" הופעה כזאת על הפסד, ענה: "ברור. הוא הפוינט גארד הכי גדול שהיה אי פעם בכדורסל, ולראות אותו קולע 60, בשיא היעילות, ולא לקבל את השריקות שכוכבים אחרים מקבלים בליגה - רק 6 זריקות עונשין על 60 נקודות - זה היה מדהים לראות. אבל אתה תמיד רוצה לצאת עם הניצחון, כי לא ייצא לך להיות עד לזה הרבה פעמים". קרי הפך לשחקן השני בלבד שקולע 60 נקודות מעל גיל 35, אחרי קובי בריאנט. "זה די קול", אמר קרי, שבכל זאת לא נראה נלהב.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully