וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב חוששים מהעומס, אבל סורקין יודע: "התירוצים נגמרו"

4.2.2024 / 7:01

הצהובים עברו את חולון במשחק קשה ("למדנו ממקרי העבר"), כעסו על התקרית עם קולסון ("זה היה מוגזם") ומתכוננים להמשך העומס המשוגע, כשהסנטר יודע: "הפסדנו משחקים בעבר שלא היינו צריכים"

מחוץ לקווים, 2.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי השבוע הספרדי הלא פשוט שעבר עליה, חזרה אמש (שבת) מכבי תל אביב קצת לחייך אחרי שהשיגה ניצחון קשה על הפועל חולון בחוץ 84:86. בזכות הניצחון טיפסו הצהובים אל המקום החמישי בטבלה כשבמאזנם חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים, וכבר מחר (18:00) הם יפגשו את הפועל אילת בהיכל מנורה למשחק השלמה נוסף.

מכבי שלטה לאורך רוב שלבי המשחק, אבל לא הצליחה לברוח מעבר ל-6-7 הפרש, והפרש השיא ברבע האחרון עמד על 9 נקודות. חולון, בעיקר בזכות ערב טוב מאוד מחוץ לקשת, נשארה בעניינים והצליחה כל הזמן לנגוס בהפרש, אבל לבסוף הצהובים הצליחו לצאת עם הניצחון בזכות היכולת של בונזי קולסון שהצטיין עם 19 נקודות, על אף התקרית שלו עם אוהדי הסגולים אליה כבר נגיע.

הצהובים הופיעו למשחק ללא ווייד בולדווין שקיבל מנוחה אחרי העומס שהיה עליו, ונתנו ללורנזו בראון שנראה רחוק מלהיות כשיר רק 10 דקות בהם היה חלש. בראון ובולדווין אמורים להתחלף ביניהם לקראת המשחק נגד הפועל אילת.

"הובלנו ב-9 הפרש, זה בחולון עם קלעי שלשות מצוינים, אווירה, שלשה נכנסת והם בטירוף. כל משחק זה טבעי, חוזרים בריצה, היינו צריכים לעצור אותו ועצרנו אותו. למדנו ממקרים שהיו בעבר. ננסה לא להגיע לזה שוב, אם נגיע לזה, נהיה יותר מוכנים", סיכם רומן סורקין שקלע 16 נקודות ב-21 דקות.

סורקין קלע שוב שלשה במשחק והמשיך במגמה הטובה שלו עם הקליעות מחוץ לקשת: "שנה שעברה שאלתם אותי למה אני לא זורק, וזה משהו שאני רוצה לעשות במשחק שלי. עבדתי על זה בקיץ, המון בפן המנטאלי, שנה שעברה לא חשבתי לזרוק, השנה אני משחק עם עוד גבוה, יש לי הזדמנויות לזרוק, שמח שזה נכנס ואשמח להמשיך לקלוע. אם זה ימשיך להיכנס, זה טוב לכולם".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
תקרית חריגה עם אוהד חולון. קולסון/אודי ציטיאט

על המשחק העיבה תקרית במהלך הרבע השני. בונזי קולסון זינק מעבר לספסל של חולון כדי להציל כדור והתקרב מאוד אל אוהדי חולון שעומדים מאחורי הספסל. אחד האוהדים דחף את קולסון והשחקן התקרב אל האוהדים, כשהתערבות מהירה של מנהל הקבוצה של מכבי תל אביב עמי ביטון, ביחד עם שחקני הקבוצה שהגיעו לעזרה מנעה מהתקרית להתפתח.

במכבי תל אביב מיהרו לפנות לאנשי האבטחה באולם, ודרשו להציב מאבטחים סמוך לספסל שלהם, ולתגבר את האבטחה בכל פסק זמן. בקבוצה פנו כמה פעמים אל המאבטחים בתלונות על הדברים הקשים שנאמרים להם מאחורי הספסל, עד שלבסוף הוצבו המאבטחים במחצית השנייה. האוהד שדחף את קולסון ואוהד נוסף שהיה לידו נקראו לחקירה במשטרה היום.

"זה לא מתקבל על הדעת מה שקרה היום", אמר אחד מאנשי מכבי לאחר המשחק, "האולם בחולון מספק אווירה חמה בדרך כלל, אבל כשזה הופך להיות אלים זה מוגזם". בסיום המשחק יצאו הצהובים מהאולם בחולון ללא תקריות נוספות, למרות חששות של האבטחה שהאווירה עשויה להתלקח עוד כתוצאה מהתקרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רומן סורקין מכבי תל אביב לצד נתנאל ארצי הפועל חולון. אודי ציטיאט
"לא חושב שאף קבוצה בעולם משחקת בעומס כזה". סורקין/אודי ציטיאט

המשחק אמש היה השלישי במסע של 11 משחקים ב-23 ימים של הצהובים. מחר הם יפגשו את הפועל אילת, אבל העומס נותן את אותותיו. מכבי נחתה רק בשעה 6 בערב ביום שישי מהמסע בספרד, והשחקנים והצוות כבר לא חוששים לדבר על התנאים הלא פשוטים שהם עוברים במסעות הללו.

"אנחנו בלוח משחקים קשה, לא חושב שאף קבוצה בעולם משחקת בלוח כזה, כל יומיים כמעט, זה קצת לא נורמלי", אמר רומן סורקין, "לא באים בטענות למישהו, המלחמה והיסטואציה וצריך להשלים משחקים. סיטואציה מורכבת וקשה, זה תפקידנו בתור מקצוענים לבוא מפוקסים. כשאתה משחק נגד מכבי תל אביב, גם כשאני שיחקתי נגדם, אתה בא בשיא הטירוף. וזה חלק מלשחק במכבי תל אביב, זה סוג של ברכה, אבל זה גם קשה. אתה הקבוצה שרוצים לנצח, ובאים אליך בשיא הטירוף".

סורקין הוסיף על הסיטואציה הנוכחית ואמר: "חזרנו מויטוריה ב-5 שעות טיסה ולא התאמנו, אבל בגלל זה אנחנו פה ובחרו אותנו בגלל זה. הליגה משתפרת משנה לשנה, הפסדנו כמה משחקים שלא היינו צריכים להפסיד, עכשיו אנחנו צריכים לאסוף את הניצחונות, זה הכל תלוי בנו, אנחנו יודעים מה לעשות. צריכים לעשות את העבודה, התירוצים נגמרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully