וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות יוסף: הפועל תל אביב מחכה לאבוקסיס וחולמת על הפלייאוף העליון

4.2.2024 / 6:50

הניצחון על אשדוד וההצטרפות הצפויה של אבוקסיס גורמים להפועל תל אביב לחזור ולהאמין בפלייאוף העליון. פגישה עם המאמן תתקיים היום או מחר, אוז'בולט צפוי לעזוב

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

"אם לא היינו באים טוב ומפסידים את המשחק הזה, אלהים ישמור לאן היינו מדרדרים", כך סיכמו בהפועל תל אביב את הניצחון 1:3 על מ.ס אשדוד אמש בבלומפילד. לפני הכל האדומים הגיעו באנרגיות מטורפות, לחצו ושלטו במשחק מהפתיחה והיו ראויים לניצחון בתוצאה גבוהה יותר, אך אחרי 2 נקודות מ-24 אפשריות ותקופה כל כך רעה, גם 0:1 קטן היה הישג גדול.

ועם האוכל בא התיאבון. אחרי המשחק האדומים כבר עושים את החישובים כמה נקודות צריך לפלייאוף עליון (נראה כי העונה 34 יספיקו), מסתכלים על לוח המשחקים ורואים שהוא נוח יחסית, אך מנגד חוששים מהורדת נקודות בבית הדין ומשוועים כבר להגעת יוסי אבוקסיס למועדון. ההנהלה היא זאת שצריכה לסגור את הקצוות כדי שהמאמן יעביר את האימון כבר ביום שלישי הקרוב.

סלים טועמה, הפועל תל אביב. דני מרון
"יגיע מאמן חדש ויעשה סדר וירים אותנו למעלה". טועמה/דני מרון

איפה זה עומד עם אבוקסיס? תהיה פגישה איתו היום או מחר לנסות ולסכם. זה יכול לקחת יותר מפגישה אחת היות וכל פגישה או פער מצריכים את האישור של דייויד מינצברג. כבר עתה ברור שאבוקסיס לא יסכים לחוזה של פחות מעונה וחצי וכמו כן לכל סעיף שמאפשר לאדומים להתיר את חוזהו תמורת פיצוי. אבוקסיס לא מאמן זול וגם במקרה הזה האדומים יצטרכו לשלם יותר מאשר הם רגילים לשלם למאמן, ולכן דברים יכולים לקחת עוד כמה ימים, אך קשה להאמין שהם ייתנו להזדמנות הזאת לחמוק, אלא אם יצליחו ברגע האחרון לסכם עם מאמן זר בעל שיעור קומה - תסריט שהוא לא ריאלי גם בשל המלחמה וגם בשל הסכומים אותם משלמים האדומים.

לאחר מינויו הצפוי של אבוקסיס, נראה כי הוא יבקש להשאיר את אלן אוז'בולט, אותו הוא רצה במהלך החלון לבית"ר ירושלים. סביר להניח שאבוקסיס יתאכזב כי כרגע הכיוון של אוז'בולט הוא החוצה. הרבה דברים שליליים קרו בין הצדדים מאז החזרה מהמלחמה. בתחילה אוז'בולט חשש לחזור לארץ וביקש חוזה לעונה נוספת, לאחר מכן הודיע לסוכן שלו לחפש לו קבוצה והזיגזג הזה נמשך עוד מספר פעמים. כעת, יש קבוצה שרוצה את השחקן ומוכנה לשלם גם דמי העברה סביב 100 אלף יורו, אך הפועל תל אביב מנסה להוציא דמי העברה בסכום גבוה יותר.

מנגד , השחקן מרגיש רע עם כל התקופה האחרונה ומבין שעושים הכל כדי להיפטר ממנו ושלא רוצים אותו מעבר לעונה הנוכחית. אוז'בולט מעדיף ללכת לקבוצה אחרת שתבנה עליו גם לשנים הבאות, מה שהופך את המצב לכזה שנכון לעכשיו הסיכויים שיישאר נמוכים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המינוי הרשמי הולך וקרב. אבוקסיס/קובי אליהו

בכלל, במקביל למינוי מאמן ורצון לסיים בפלייאוף העליון, האדומים כבר חושבים על העונה הבאה. נכון להיום יש סימן שאלה לגבי כל הזרים במועדון. חוסה רודריגס היה סימן שאלה עם החזרה מהמלחמה ואם המצב כאן לא ישתפר, הערכת העבודה של המועדון היא שהוא ירצה לעזוב. אותם הדברים לגבי אמיליוס זובאס, שבמקרה שלו מינוי יוסי אבוקסיס יעמיד אותו גם במבחן מקצועי. לאבוקסיס הייתה אפשרות לצרף את זובאס לבית"ר ירושלים לפני מיגל סילבה והוא ויתר, זובאס של הפועל תל אביב הוא מה שהמאמן ראה בבני יהודה - שוער גבוה, ידיים ארוכות אך לא חרוץ במיוחד וכזה שמוותר על לא מעט כדורים שעם קצת מאמץ יכול היה לקחת. אם זובאס רוצה להישאר בהפועל תל אביב, הוא יצטרך להרים את רמת המשחק שלו עד לסיום העונה.

אותם הדברים לגבי בריאן פאסי ובכלל מרכז ההגנה שכולל אותו ואת אור בלוריאן, שני בלמים באותו סגנון שלא עוזרים אחד לשני. בנוגע לבלוריאן, קשה להאמין שהאדומים ישלמו את ה-1.2 מיליון ש"ח לבאר שבע כל כך מהר, כאשר אולי ייפתח מו"מ כדי לנסות ולהפחית את המחיר או טרייד שיתאים לשני הצדדים.

שחקן הכנף/חלוץ הגמבי בובאקר טאמבדו יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הבא. טאמבדו לא חלוץ טבעי ובקריירה הקצרה שיחק ברובה ככנף שמאל, משבצת שמאויישת ביותר מדי שחקנים בהפועל תל אביב. ועדיין, הוא הוסב לחלוץ לאחרונה וגם בהפועל תל אביב ינסו להשתמש בו כשחקן חוד. בכל מקרה, במידה שאוז'בולט יעזוב, החזרה של עומרי אלטמן לחוד ההתקפה היא קריטית.

במחזור הבא הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד תארח את הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully